Outriders - szybka podróż, flagi

Szybki transport.

Jak wiele gier, tak i Outriders oferuje system szybkiej podróży. Musimy jednak odblokować punkty szybkiej podróży, by móc przenosić się między obszarami w danej lokacji.

Podczas misji trafisz na miejsca, w których można postawić flagi. Miejsca te, niewykorzystane, oznaczone są niebieskim kształtem (1) flagi. Podejdź do takiego miejsca i użyj go, a postać wbije flagę w ziemię.

travel1

Od tej chwili podchodząc do tej flagi możesz użyć przycisku interakcji (2), by włączyć mapę szybkiej podróży.

Na mapie wystarczy wybrać punkt, do którego chcesz się przenieść. Dostępne punkty oznaczone są małą ikonką flagi (3). Z kolei niedostępne jeszcze punkty oznaczone są dużą kłódką (4).

travel2

Wszystkie punkty szybkiej podróży odblokujesz z biegiem fabuły. Warto zaznaczyć, że Outriders nie oferuje otwartego świata. Co kilka godzin trafiasz do nowej bazy głównej i nowego obszaru, z własną mapą i punktami podróży.

Następnie: Outriders - jak grać ze znajomymi, crossplay

Spis treści: Outriders - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Outriders - droga do celu, gdzie iść: wskaźnik misji