Valheim - stół mistrzowski: jak odblokować i wybudować, do czego służy

Obiekt odblokowany po pokonaniu czwartego bossa, Modery.

Stół mistrzowski to kolejny obiekt, który możesz wybudować w Valheim. Bezpośrednio nie służy do tworzenia żadnych przedmiotów, jednak jest kluczowy, by odblokować kolejne budynki - Wiatrak, Piec hutniczy i Kołowrotek. Z tej strony dowiesz się jak go wybudować.

By zyskać dostęp do Stołu mistrzowskiego, musisz pokonać czwartego bossa, Moderę. Z ciała królowej smoków zbierzesz Smocze łzy (1). Jak tylko je podniesiesz, odblokujesz recepturę tego obiektu.

183_valheim_stol_mistrzowski_jak_odblokowac_wybudowac

Zbierz 10x drewna i 2x Smocze łzy, wyposaż postać w młotek, a następnie otwórz menu budowy za pomocą prawego przycisku myszy. Z zakładki Wyrób (2) wybierz Stół mistrzowski (3), a następnie ustaw go w dowolnym miejscu twojej kryjówki (4).

184_valheim_stol_mistrzowski_jak_odblokowac_wybudowac

Jak zostało już wspomniane, obiekt ten nie służy do wytwarzania żadnych dóbr, lecz do odblokowania kolejnych budynków - Wiatraka, Pieca hutniczego i Kołowrotku. Pamiętaj, że musisz być w zasięgu Stołu mistrzowskiego, by je wznieść.

Spis treści: Valheim - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Valheim - kamieniarz: budowanie z kamienia