O co chodzi w Returnal na PS5? Gameplay ze State of Play

Interesujący miks gatunków.

Podczas prezentacji State of Play studio Housemarque opowiedziało o Returnal, które 30 kwietnia trafi na PS5. Materiał dobrze tłumaczy podstawowe założenia fabularne i mechanizmy rozgrywki.

W Returnal wcielamy się w Selene, astronautkę współpracującą z korporacją Astra. Protagonistka awaryjnie ląduje na obcej planecie zwanej Atropos, która jest źródłem tajemniczego sygnału - Białego Cienia. Zadaniem graczy jest rozwiązanie zagadki planety, poznanie jej historii oraz zajrzenie w głąb umysłu głównej postaci poprzez odkodowanie mglistych wspomnień.

Zobacz także: Returnal - Poradnik, Solucja

Ważną częścią gry jest dynamiczna walka, która wymaga szybkiego planowania i pozostawania w ciągłym ruchu. Twórcy obiecują szeroki wachlarz wyposażenia oraz wiele unikalnych przeciwników, co sprawi rzekomo, że każda potyczka będzie wyglądać inaczej.

Gdy Selene zginie, odradza się, przeżywając na nowo katastrofę statku. Gracz zaczyna właściwie od początku, przy czym świat jest zmieniony, a przeciwnicy pojawiają się w innych lokacjach i innej liczbie niż wcześniej.

W trakcie podróży bohaterka natrafi na specjalne urządzenia, które zapewniają losowe bonusy - mogą to być bronie, przedmioty jednorazowe oraz ulepszenia wyposażenia.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami