CoD Warzone - jak pokonać zombie, karta dostępu

Walka z umarlakami.

Jeśli wiesz już gdzie są zombie w Warzone, wystarczy je pokonać. Przede wszystkim pamiętaj, że obecnie lokacja z zombie przyciąga wielu graczy, a więc na wraku niemal zawsze spotkasz wielu rywali - chyba że samolot na początku leci naprawdę daleko od obszaru Shipwreck.

Kiedy ktokolwiek na statku aktywuje maszynę, zobaczysz stosowne powiadomienie (1) o ataku zombie. Po lewej stronie zobaczysz wskaźnik (2), który pokazuje, ile potworów pokonano.

jak1

Zombie są proste i wrażliwe na obrażenia, polegają na liczebności, atakują w grupach. Łatwo dostrzec je z oddali w ciemnych korytarzach, bo ich oczy świecą na biało. Patrząc na radar (3) z łatwością zorientujesz się, gdzie są najbliższe umarlaki. Uważaj na pełzające zombie (4), bo czasem łatwo je przegapić, skupiając się na tych chodzących.

jak2

W dowolnym momencie możesz spojrzeć na mapę gry i przybliżyć widok - zobaczysz wszystkie zombie oznaczone czerwonymi kropkami (5).

jak3

Gracz, który pokona ostatniego zombie, może podnieść kartę dostępu, która z niego wypadnie. To mała plastikowa karta wielkości karty płatniczej. Gdy ją podniesiesz, zostanie dla ciebie oznaczona żółta skrzynia z cennym łupem - wysokiej jakości bronią i akcesoriami.

Teoretycznie inni gracze mogą zabić 39 zombie, a ty możesz tylko wyeliminować rywali, zabić wtedy ostatniego zombie i zgarnąć kartę. W dowolnej chwili można zresztą aktywować nową falę zombie.

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady