CoD Warzone - gdzie są zombie, jak aktywować

W którym obszarze pojawiają się nieumarli.

Sezon 2 Call of Duty Warzone i Cold War wprowadza na mapę battle royale zombie - tak jest, możemy zmierzyć się z żywymi trupami. Nie w żadnym specjalnym, oddzielnym trybie, ale w głównej rywalizacji.

Zombie pojawiają się jednak tylko w konkretnej lokacji, gdy użyjemy specjalnej maszyny.

By zmierzyć się z zombie, udaj się na wrak statku: Shipwreck (1). Nazwa tej nowej lokacji jest przekreślona czerwonymi śladami, bo wskazuje na zombie.

gdzie1

Kiedy dotrzesz na wrak, zejdź na niższy pokład (chyba że wchodzisz od dołu, przez wielką dziurę w kadłubie) i dostań się do pomieszczenia po lewej stronie. Tam znajdziesz maszynę (2), której użycie aktywuje atak zombie, które będzie trzeba pokonać.

gdzie2

Jeśli uda ci się zabić ostatniego z 40 zombie, możesz liczyć na cenny łup.

Obecnie zombie w Warzone nie występują w innych strefach. Nie wiadomo jeszcze, czy w przyszłości sytuacja się zmieni. Nie wiadomo też, czy zombie pozostaną w Warzone na stałe.

Zobacz: CoD Warzone - jak pokonać zombie, karta dostępu

Spis treści: Call of Duty Warzone - poradnik i najlepsze porady