Outriders - demo: kiedy start, jak pobrać

Wszystkie informacje.

Outriders to nowa, stawiająca na kooperację strzelanka science-fiction od polskiego studia People Can Fly. Debiutuje w kwietniu, ale przed premierą twórcy udostępnią wersję demonstracyjną gry.

Demo będzie dostępne na wszystkich platformach, na które trafi pełna gra, czyli na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Na PC zagramy także za pośrednictwem GeForce Now.

Start i czas trwania

Demo Outriders można będzie pobrać 25 lutego o godzinie 18:00. Wtedy też włączone zostaną serwery gry. Co ważne, wersja próbna nie ma ograniczeń czasowych, a więc będzie dostępna na stałe, nawet po premierze pełnej wersji.

Plików nie można pobrać wcześniej. Całość zajmie około 22 GB na konsolach i 24 GB na PC. Dostęp do testowej wersji jest darmowy i nie wymaga wcześniejszego zamówienia gry czy rejestracji.

Demo pobierzemy z:

  • PlayStation Store
  • Xbox Store
  • Steam

Linki do sklepów zostaną dodane, gdy pojawi się opcja pobrania dema.

outriders_hub_1
Będzie gorąco

Zawartość dema Outriders

Strzelanka od People Can Fly jest tworzona z myślą o kooperacji trzech graczy. Wersja demo pozwoli przetestować wszystkie cztery klasy postaci:

  • Devastator to ciężko opancerzony bohater, specjalizujący się w walce w zwarciu i przyjmowaniu obrażeń.
  • Pyromancer jest mistrzem w zadawaniu obrażeń od ognia.
  • Trickster to łotrzyk, szybko się porusza i potrafi manipulować czasoprzestrzenią (spowolni na przykład wrogie kule).
  • Technomancer może rozstawiać wieżyczki obronne, a także leczyć sojuszników.

Przetestujemy początek kampanii fabularnej oraz pierwszą większą misję. Postać rozwiniemy maksymalnie do 7 poziomu - w pełnej wersji poziom maksymalny to level 30. Warto zaznaczyć, że poczynione postępy naszej postaci przeniesiemy do pełnej gry, jeśli zdecydujemy się ją kupić.

outriders_hub_2
Demo pozwoli przetestować różne zdolności postaci

Demo Outriders pozwoli na rozgrywkę międzyplatformową. To oznacza, że będziemy mogli grać ze swoimi znajomymi niezależnie od platform - na PC zagramy z kolegami z konsol, w dowolnej konfiguracji.