Valheim - seedy, kody map: jak importować i eksportować światy

Granie na mapie innej osoby.

Światy w Valheim są generowane proceduralnie, co oznacza, że każdy start rozgrywki tworzy całkowicie nową mapę dla każdego gracza. Mapami można się jednak łatwo dzielić za pomocą tzw. seedów, czyli specjalnych kodów.

Jeżeli masz już przygotowany seed od innego gracza, w głównym menu gry wybierz Rozpocznij grę, następnie wybierz postać, a potem na ekranie wyboru świata kliknij Nowe (1).

valheim_seedy_1

Nazwij świat w dowolny sposób i wprowadź kod w polu Seed (2). Następnie kliknij Zakończ (3).

valheim_seedy_2

Świat wygenerowany z podanego seeda pojawi się na liście (4) - możesz już do niego wejść, klikając Rozpocznij.

valheim_seedy_3

Jeżeli nie masz teraz pod ręką żadnego seeda, możesz wypróbować HHcLC5acQt. To kod udostępniony przez użytkownika Reddita, InfernoFPS, który uzyskał dość specyficzną mapę z wszystkimi bossami umiejscowionymi w okolicy lokacji startowej.

Aby udostępnić innym graczom swoją mapę, po prostu skopiuj seed świata (5) z listy.

valheim_seedy_4

Więcej porad:

Spis treści: Valheim - poradnik i najlepsze porady