No Man's Sky prawie jak Pokemony - dodano opcję oswajania kosmicznych zwierząt

W nowej aktualizacji.

  • No Man's Sky otrzymało system oswajania i hodowania zwierząt
  • Stworzenia można trenować, by pomagały graczom w rozgrywce

Studio Hello Games opublikowało kolejną dużą aktualizację No Man's Sky. Najważniejszą nowością jest system oswajania i hodowania kosmicznych zwierząt, przypominający nieco rozwiązania z cyklu o Pokemonach.

Mechanika pozwala adoptować napotykane i generowane proceduralnie kreatury, które następnie mogą towarzyszyć graczom w dalszej podróży. Istnieje opcja karmienia i zabawiania się z istotami, a te zareagują inaczej w zależności od gatunku i ojczystego ekosystemu.

Twórcy przygotowali też funkcję wytrenowania stworzeń, by na przykład wydobywały cenne surowce, wyszukiwały pułapki, wykopywały skarby, oświetlały ciemne obszary i atakowały wrogo nastawione bestie. Niektóre służą jako wierzchowce.

Oswojone zwierzęta znoszą również jaja, z których wykluje się potomstwo, a gracz może zmodyfikować genomy jaja, by uzyskać zupełnie nowy rodzaj istoty i ewentualnie sprzedać innym uczestnikom zabawy.

Tak jak w serii Pokemon, gracz może posiadać maksymalnie sześć stworzeń, ale jest możliwość wykupienia dodatkowych miejsc. Gra pozwala przyzwać do siebie kreatury w dowolnym momencie, a także zmienić imiona podopiecznym i wyposażyć ich w różne akcesoria.

Lista zmian i nowości obejmuje też skrócenie czasów ładowania na PS4 oraz naprawę rozmaitych błędów i usterek, w tym związanych z interfejsem użytkownika oraz z bezpośrednią rozgrywką.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami