Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - biblioteka, zagadka z szachami, kuchnia

Kryjemy się przed nauczycielką i rozwiązujemy łamigłówkę.

Po poznaniu niebezpiecznych uczniów oraz nauczycielki w poprzedniej części rozdziału, czas kontynuować przygodę. Zeskocz na ziemię, przepchnij drabinę (1) w prawo i wejdź na górę (2). Przy okazji możesz tu znaleźć kolejny sekret - czapkę #2.

Po wejściu na górę zejdź na blat szafki, po czym weź rozbieg i przeskocz na drugą stronę (3). Pojawi się głowa nauczycielki - nie zważaj na nią, tylko szybko wskocz na podwyższenie z prawej, po czym biegnij szybko przed siebie i wciśnij przycisk kucnięcia, aby bohater wykonał ślizg i znalazł się między książkami.

W kolejnej lokacji wskocz na pierwszą wieżę z książek, obejdź ją i przeskocz na drugą, z prawej strony.

Przejdź na prawo i poczekaj, aż głowa nauczycielki z lewej sprawdzi teren. Następnie przejdź w lewo (4) i odczekaj kolejną chwilę.

Kiedy nauczycielka odejdzie udaj się w prawo i zeskocz a ziemię. Przeciągnij pudło (5) w pobliże drzwi (6) i wskocz z niego na klamkę, dzięki czemu odblokujesz dalsze przejście.

Trafisz na korytarz ze schodami, po których wejdź na górę (przy okazji możesz znaleźć tu sekret - widmowe szczątki #4) i skieruj się w prawo. Podnieś górę figury szachowej (wieży), umieść ją na podstawie i przeskocz na klamkę.


Zagadka z szachami

Trafisz do pomieszczenia, gdzie będzie trzeba rozwiązać zagadkę. Chodzi o osadzenie głów figur szachowych na odpowiednich podstawach. Ich plan (7) znajdziesz pod obrazem w prawej części pomieszczenia. Po jego odsłonieniu wskocz na stolik z prawej i podnieś górę hetmana (8), z którym wróć na dół.

Wróć na korytarz z lewej po górę wieży i osadź ją na podstawie (9) z lewej, dzięki czemu wskoczysz na stolik z królem (10).

Teraz należy osadzić wszystkie góry figur w odpowiednich miejscach zgodnie z planem na ścianie - z lewej strony hetman (11), na dole król (12), a z prawej strony wieża (13). Kiedy zaświeci się lampka (14) wskocz na stolik i pociągnij za nią, co odblokuje tajne przejście do klucza (15).

Podnieś go, wróć na korytarz z lewej, zejdź schodami na dół i udaj się w prawo, otwierając po drodze kłódkę.


Przejście przez kuchnię

W ten sposób do nowej lokacji, czyli kuchni. Skieruj się w prawo i przeskocz po cichu przez przeszkodę, po czym podnieś z ziemi chochlę (16) i zaatakuj nią ucznia (17). Następnie przygotuj się na odparcie kolejnego (18), a potem jeszcze dwóch, którzy nadbiegną z prawej.

Po ostatnim zostanie na ziemi porcelanowa głowa, którą podnieś. Kiedy bohater ją założy skieruj się w prawo. Przejdź przez kratkę i, nie zbliżając się do innych uczniów, kieruj się cały czas w prawo. Podczas przechodzenia pod stołem poczekaj chwilę, ponieważ z góry zleci garnek (19) - przejdź dalej dopiero wtedy, gdy roztrzaska się na ziemi.

Przejdź przez drzwi, a dotrzesz do korytarza. Idź cały czas w prawo, aż dojdziesz do kolejnych drzwi, przez które przejdź, co zakończy tę część etapu.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - pianino, ucieczka

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - uczniowie, nauczycielka

Read this next