Valheim - wyrzucanie przedmiotów, jak przekazywać i się wymieniać

Dzielenie się ze znajomymi.

Na tej stronie dowiesz się, jak wyrzucić przedmiot na ziemię w Valheim. Pozwoli ci to nie tylko pozbyć się niepotrzebnych obiektów, ale też wymienić się nimi ze znajomymi, z którymi grasz.

Wyrzucanie przedmiotów jest bardzo proste. Na początek chwyć dany obiekt z ekwipunku, skrzyni lub jakiegokolwiek innego miejsca (kliknij lewym przyciskiem myszy). Przedmiot „przyklei się” (1) do twojego kursora, po czym wystarczy kliknąć gdziekolwiek na ziemi. Przedmiot wyląduje na ziemi, gdzie będzie mógł zostać ponownie podniesiony.

valheim_wyrzucanie_przedmiotow_1
valheim_wyrzucanie_przedmiotow_2

Pamiętaj, że wyrzucasz zawsze pełen zapas przedmiotu z danej ikonki. Np. jeśli masz 50 malin połączonych w ramach jednej ikony, to wyrzucisz wszystkie. Żeby je rozdzielić, zajrzyj na naszą stronę o rozdzielaniu grup.

Postać zawsze wyrzuca przedmiot wprost przed siebie, więc nie ma znaczenia kierunek, w którym patrzysz czy miejsce, w które klikasz.

Aby przekazać jakiś obiekt znajomym lub wymienić się przedmiotami, musisz korzystać z właśnie wyrzucania na ziemię. Nie ma innego sposobu.

Jedna osoba rzuca więc obiekt na ziemię, a druga podnosi go, po czym trafia do ekwipunku.

Wyrzucanie przedmiotów jest też potrzebne przy karmieniu zwierząt w ramach ich oswajania.

Więcej porad:

Spis treści: Valheim - poradnik i najlepsze porady