Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - wejście do budynku

Docieramy do domu nauki.

Po zakończeniu rozdziału 1, na końcu którego uciekliśmy myśliwemu, bohaterowie docierają na wyspę, z której wchodzą do budynku. W nowej lokacji skieruj się w prawo. Przejdź przez dziurę w ścianie, a po wyjściu na ulicę udaj się do kolejnego budynku (1).

035

Kieruj się w prawo, aż do miejsca, gdzie Six podsadzi bohatera do okienka. Wejdź na telewizor (2), po czym przeskocz na linę (3) i zacznij się bujać tak długo, aż strącisz telewizor z lewej.

036

Po znalezieniu się na górze przeskocz na lewą stronę i skieruj się do przejścia z lewej, gdzie zrzuć na dół telewizor (4), dzięki czemu Six dostanie się na górę.

037

Wróć na klatkę schodową, wbiegnij na schody, po czym przeskocz do Six (5). Wejdź na górę i skieruj się w dół ekranu. Jeśli pójdziesz w lewo, to znajdziesz sekret - widmowe szczątki #1.

038

Wróć na klatkę i skieruj się na drewnianą kładkę, z której przeskocz na drugą stronę nad przepaścią, po czym kieruj się cały czas w prawo, aż dotrzesz do telewizora (6). Podejdź do niego i zacznij go nastrajać, korzystając z klawiszy kierunkowych. Najpierw postaraj się przestawić obraz w górę, a potem w lewo. Po znalezieniu się w środku kieruj się w stronę drzwi na górze ekranu.

039

Po zakończeniu sekwencji skieruj się w prawo. Przejdź przez okno i kontynuuj, aż do kontenera (7), który przeciągnij w lewą stronę. W ten sposób odblokujesz dziurę, przez którą dotrzesz na plac. Na miejscu znajdziesz dwa sekrety - widmowe szczątki #2 i czapkę #1.

040

Aby dostać się do budynku skieruj się w prawo i na dół ekranu. Odnajdziesz chustę (8), po której zacznij się wspinać w stronę okna.

041

Trafisz na korytarz - przejdź w prawo i pociągnij za dźwignię (9), co spowoduje zgaszenie światła. Następnie udaj się do pokoju z lewej (10) i podnieś piłkę lub klocek, które tu znajdziesz. Wróć z nimi na korytarz i stań w promieniu światła, który jest rzucany przez obraz z prawej, po czym rzuć trzymany przedmiot prosto w obraz (11). W ten sposób odkryjesz przejście.

042

W kolejnym pomieszczeniu zacznij wraz z Six jednocześnie skakać na ruchomej desce na podłodze. Jeśli zsynchronizujecie skoki, to po chwili podłoga się zawali, odblokowując dalsze przejście.

Przejdź przez tunel i kontynuuj do kolejnego korytarza. Przejdź przez jego pierwszą część, a w drugiej uważaj na deskę (12) w podłodze, która aktywuje pułapkę (13) - najłatwiej ją ominąć kierując się w stronę ściany na górze ekranu. Następnie ukucnij i przejdź pod lampą (14).

043

Ukucnij i przejdź do dalszej części korytarza pod kolejną przeszkodą. Idź przy szafkach na górze ekranu, dzięki czemu ominiesz dwie kolejne pułapki na linach. Następnie skręć do korytarza prowadzącego na górę.

Pobiegnij w stronę okna, a za bohaterem zostanie zrzucona szafka. Wskocz na nią i przeskocz do przejścia (15) z prawej.

044

Trafisz na kolejny korytarz - kiedy na bohatera zacznie lecieć lampa (16), ukucnij i poczekaj, aż przefrunie mu nad głową.

045

Teraz wystarczy na nią wskoczyć i przeskoczyć na kamienną przeszkodę z prawej, aby dotrzeć do dalszej części budynku.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - uczniowie, nauczycielka

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - ucieczka przed myśliwym

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami