Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - ucieczka przed myśliwym

Nie dajemy się złapać kłusownikowi.

Po przejściu przez dom dotrzesz do kolejnej lokacji, gdzie natkniesz się na myśliwego (1) - przykucnij i zacznij iść za jego plecami, kierując się w stronę przejścia (2).

022

Po wybiegnięciu na zewnątrz myśliwy zacznie strzelać w bohaterów. Aby przeżyć należy chronić się za kolejnymi skrzyniami (3, 4) i przemykać między nimi, kiedy przeciwnik przeładowuje.

023

W pewnej chwili ucieczki skieruj się do kryjówki (5) z lewej strony i poczekaj, aż myśliwy przejdzie w prawo.

024

Zacznij się wtedy kierować w prawo. Po wejściu w trawę korzystaj z opcji kucania, aby przeciwnik nie zauważył bohaterów. Korzystaj z tej opcji również, kiedy myśliwy wyceluje w nich promień latarki (6). Jeśli tego nie zrobisz, to rywal od razu wykryje bohaterów. Po przejściu przez wysoką trawę skieruj się do nory (7) i kontynuuj w prawo.

025

Po wyjściu z nory dotrzesz do mosty. Pociągnij za linę (8) i poczekaj, aż Six przejdzie na drugą stronę. Poczekaj, aż się ustawi, po czym przeskocz nad przepaścią. Kierując się dalej dotrzesz do klatek, gdzie znajdziesz sekret - czapkę #2.

026

Kontynuując marsz dotrzesz do polany z myśliwym. Ponownie korzystaj z pudeł (9), które będą chronić bohatera przed ostrzałem.

027

Wkrótce dotrzesz do budynku. Ukryj się za skrzynią, a po strzale myśliwego zacznij się wspinać (10). Po drodze ukryj się za telewizorem (11), który osłoni bohatera przed następnym strzałem.

028

Po wejściu do budynku biegnij cały czas w prawo, omijając dziury w podłodze. Na końcu wyskocz przez okno. Wskocz do sadzawki i ukryj się w dziurze (12) z lewej strony.

029

Zacznij kierować się w prawo, aż dotrzesz do kilku pieńków. Przykucnij, co spowoduje, że bohater zanurkuje - kiedy to nastąpi przechodź niezauważenie przez kolejne osłony (13). Pamiętaj, aby nie przebywać pod wodą zbyt długo, ponieważ bohater utonie.

030

Po dotarciu do wysepki wejdź na nią i przepchnij drzewo (14). Kiedy wpadnie do sadzawki skorzystaj z niego, aby uniknąć wzroku myśliwego i kieruj się w prawo.

031

Po chwili trafisz na kolejną polanę - przykucnij i podążaj w prawo. Kiedy zerwą się ptaki szybko ukryj się za pierwszą osłoną (15), poczekaj, aż myśliwy strzeli i szybko skieruj się do drugiej (16).

032

Stamtąd przeskocz do budynku. Po wejściu do środka wskocz na szafkę z prawej i zrzuć na dół strzelbę (17). Kiedy Six ją ustawi podejdź do spustu i pociągnij za niego, dzięki czemu pozbędziesz się myśliwego.

033

Po zakończeniu pościgu wyskocz na zewnątrz przez okno z prawej, po czym zepchnij do wody drzwi (18).

034

Po przepłynięciu przez wodę dotrzesz na plażę, gdzie znajdziesz ostatni sekret - widmowe szczątki #4. Skieruj się do budynku z prawej, co zakończy bieżący rozdział.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - wejście do budynku

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - dom

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami