God of War na PS5 - Digital Foundry analizuje tryb 4K i 60 FPS

Już bez użycia płyty.

  • Patch 1.35 pozwala grać w God of War w 60 klatkach i rozdzielczości 4K na PS5
  • Spadek płynności występuje tylko w jednej scenie

Sony udostępniło już aktualizację 1.35 do gry God of War z 2018 roku. Pozwala ona uruchomić produkcję na PS5 w 60 klatkach na sekundę przy rodzielczości 4K. Digital Foundry analizuje nowego patcha w materiale wideo.

Gra działa praktycznie identycznie do podstawowej wersji z płyty uruchomionej - bez żadnych aktualizacji - na PlayStation 5. Teraz jednak fizyczny nośnik i odłączanie dostępu do sieci nie jest już wymagane.

Gra praktycznie nie gubi klatek i działa stabilnie, poza wyjątkiem jednej sceny przerywnikowej, gdzie przez chwilę można zaobserwować płynność na poziomie 56-58 FPS.

Rozdzielczość 4K jest osiągana dzięki znanej już chociażby z PS4 Pro technice renderingu typu checkerboard - „szachownicowego”. Dzięki interpolacji gra tworzy dodatkowe piksele automatycznie, wzorując się na tych, z którymi mają sąsiadować.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami