Hitman 3 - skróty: do czego służą, jak odblokować

Sposób na ułatwienie sobie rozgrywki.

Tak zwane skróty to nowość w trzeciej części Hitmana. Ta funkcjonalność nie była dostępna w poprzednich odsłonach.

Skróty, jak sama nazwa wskazuje, to nowa droga, która umożliwia szybsze dotarcie do pewnych miejsc na mapie. Jeśli odblokujesz jakiś skrót w danym poziomie, będzie on już dostępny na stałe.

Jeśli zatem na jakieś mapie odnajdziesz drzwi lub drabinę, która są zablokowane, i uda się je odbezpieczyć, to przy kolejnej próbie zaliczania tego samego poziomu, dany skrót będzie już odblokowany. Dzięki temu, przy kolejnych podejściach do zadania na tej samej mapie, możesz skorzystać ze skrótu, by dostać się szybciej do pilnie strzeżonego miejsca - w ten sposób oszczędzisz czas i co najważniejsze, ominiesz strażników.

251

Odblokowanie skrótu polega zazwyczaj na opuszczeniu drabiny (1) lub otwarciu drzwi (2 i 3).

252

Drzwi i drabiny, które są skrótami, rozpoznasz po żółtych zabezpieczeniach (plombach). Aby odblokować zamknięte drzwi (2), należy najpierw otworzyć je od strony zamka (3).

253

Aby opuścić drabinę będziesz potrzebować łomu. Ten przedmiot znajduje się w różnych miejscach na mapie. Kiedy go zdobędziesz, zniszcz zabezpieczenia, by opuścić drabinę i zacząć korzystać ze skrótu.

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - misje fabularne (story missions), wyzwania, poziomy mistrzostwa lokacji