Destruction AllStars - atakowanie pojazdów na piechotę, jak przejąć

Wskakuj na dach.

Podstawą Destruction AllStars jest jazda samochodami i niszczenie wrogów poprzez zderzenia maszyn. Jako kierowca bez auta nie jesteśmy jednak bezbronni.

Kiedy biegasz po arenie jako kierowca, bo akurat straciłeś wóz, wciśnij trójkąt po aktywowaniu zdolności głównej, gdy przejeżdża obok ciebie wróg w pojeździe. Twój kierowca wskoczy wtedy na dach danego wozu.

Zacznie się krótka minigierka, w której musisz wciskać kółko lub kwadrat, w zależności od tego, jaka ikona wyświetla się (1) przy pasku nad tobą.

przejmowanie1

Jeśli uda ci się wciskać odpowiednie przyciski w dobrych momentach, otrzymasz wybór. Będziesz mógł zniszczyć (2), albo też przejąć (3) pojazd przeciwnika.

przejmowanie2

Pojazdy warto przejmować, gdy nie są jeszcze zbyt zepsute i chcesz szybko wrócić do jazdy. Czasem jednak, jeśli udało ci się złapać wroga, który zgromadził dużo zębatek w konkretnych trybach, lepiej go zniszczyć, by obniżyć szanse wrogów na wygraną.

Następnie: Destruction AllStars - jak zrzucić wroga z dachu

Spis treści: Destruction AllStars - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Destruction AllStars - jak niszczyć pojazdy wroga

Age of Empire 4 - Poradnik, Solucja

Jak grać, rozwijać bazę, wygrywać potyczki i przejść wszystkie misje.