Hitman 3 - Chongqing: Hack data core - hakowanie serwera, jak wejść i uciec z obiektu ICA

Przedostajemy się do placówki ICA, hakujemy rdzeń danych i uciekamy z kompleksu w misji End of an Era (Chongqing, Chiny).

Hack data core, czyli zhakowanie rdzenia danych, to ostatni cel, jakie trzeba zrealizować w zadaniu End of an Era, by zaliczyć całą misję. Możesz go wykonać, dopiero gdy wyeliminujesz Husha i Imogen Royce. Jak ich zlikwidować, opisujemy dokładnie na stronach:

  • All Seeing Eyes - to zadanie fabularne umożliwia doprowadzenie do sytuacji, w której będziesz mógł zabić Husha i Royce;
  • Certainty Principle - w tym scenariuszu dotrzesz do obiektu ICA, by zlikwidować Imogen Royce;
  • Impulse Control - story mission, w której wyeliminujesz Husha.

Na tej stronie dowiesz się, jak:

Jak wejść do obiektu ICA

Rdzeń danych (serwer; data core) znajduje się w placówce ICA, tajemnym kompleksie, do którego musisz się dostać, by go zhakować. Kompleks jest dobrze strzeżony, ale istnieje kilka sposobów, by wejść do środka.

154

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Obiekt ICA znajduje się na najniższych piętrach budynku (1).

Najłatwiej dostać się do kompleksu ICA, wykonując story mission: Certainty Principle. Na stronie: Hitman 3 - Chongqing: Certainty Principle - cel Imogen Royce, wyjaśniamy - krok po kroku - co należy zrobić, by pod przykrywką wejść do tajnego obiektu.

Istnieją również inne drogi, którymi wejdziesz na teren placówki ICA.

153

Na przykład: na pułudniowo-zachodniej ścianie budynku (1), w którym mieści się kompleks ICA, znajduje się drabina (2). Wejdziesz nią na dach. Na górze uważaj na strażników i drony (unikaj zielonych laserów). Mniej więcej na środku dachu znajduje się wewnętrzna klatka schodowa (3), którą dotrzesz do małego dziedzińca, gdzie odnajdziesz wejście do placówki.

152

Hakowanie serwera danych (data core)

Kiedy będziesz już wewnątrz kompleksu, udaj się na poziom -3 - to tam właśnie znajduje się główny serwer. Aby dostać się do pomieszczenia, w którym zlokalizowany jest rdzeń danych, potrzebujesz specjalnego klucza (Tier 3 Access Dongle), dzięki któremu wejdziesz do środka. Ma go przy sobie Imogen Royce, która przebywa w placówce ICA.

162

Po ty jak pozbędziesz się Royce, koniecznie zabierz Tier 3 Access Dongle. Mając przy sobie klucz, udaj się poziom -3.

155

Zeskanuj panel (4) i wejdź do środka. Podejdź do serwera i wejdź w interakcję z komputerem, by rozpocząć hakowanie,

Jak uciec z obiektu ICA

Kiedy zhakujesz serwer, dojdzie do uruchomienia alarmu w całej placówce. Twoja obecność zostanie wykryta. Musisz więc uciec z obiektu ICA, unikając wzroku strażników, gdyż nie będziesz mógł użyć przebrania.

161

Przejdź przez otwór w ścianie (5). Idąc korytarzem, dojdziesz do pomieszczenia. Omiń strażników (tych z prawej strony) i idź dalej.

159

Kiedy dotrzesz do pomieszczenia z serwerami, przed sobą zobaczysz kolejnych strażników. Przejście na wprost jest zablokowane. Przejdź przez otwór w ścianie (6). Wewnątrz pokoju znajduje się drabina - wejdź po niej na górę.

158

Kiedy dotrzesz do schodów, wejdź na kolejne piętro. Następnie wejdź do korytarza po prawej stronie (7) i przejdź na jego koniec.

157

Po prawej stronie znajduje się szyb windy (8). Wejdź do niego, a potem wejdź po rurze do niewielkiego pomieszczenia, gdzie - za pomocą aparatu - zeskanuj panel (9). Następnie odblokuj drzwi i wyjdź na zewnątrz, gdzie unikaj kontaktu z postaciami z białymi kropkami. Potem kieruj się już w stronę ikony symbolizującej wyjście z lokacji.

156

Następnie: Hitman 3 - Mendoza: Diana Burnwood, wejście na przyjęcie, cele

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Chongqing: Certainty Principle - cel Imogen Royce