Hitman 3 - Dartmoor: Means, Motive and Opportunity - śledztwo, cel Alexa Carlisle

Wcielamy się w detektywa i przeprowadzamy śledztwo w misji Death in the Family.

Death in the Family jest drugą misją w Hitman 3. Zadanie rozgrywa się na terenie angielskiej posiadłości w Dartmoor. Twoim celem jest Alexa Carlisle. Opisywanie zadanie umożliwi ci zlikwidowanie celu i zdobycie teczki z aktami Arthura Edwarsa.

Wcielisz się bowiem w detektywa, dzięki czemu będziesz mógł swobodnie poruszać się praktycznie po całej posiadłości (oprócz kilku pomieszczeń) i terenów okalających budynek. Przeprowadzisz śledztwo w sprawie śmierci brata Alexy Carlisle, Zacharego.

Jak zdobyć przebranie detektywa i jak wejść niezauważenie do posiadłości opisaliśmy na stronie: Hitman 3 - Dartmoor: wejście do posiadłości, zdobycie mapy, cele.

039

Kiedy wcielisz się w postać detektywa, udaj się do foyer (głównego holu) posiadłości. Spotkasz się tam z Alexą Carlisle (1). Następnie porozmawiaj z Fernsbym, kamerdynerem, który zaprowadzi cię do pokoju Zacharego, jeśli go o to poprosisz („Ask to see crime scene”).

W pokoju Zacharego możesz się swobodnie poruszać się i szukać śladów przestępstwa.

040
  • Podejdź do laptopa (2), który leży na biurku;
  • Za pomocą aparatu zrób zdjęcie Zacharemu (3).
041
  • Również za pomocą aparatu przeskanuj butelkę oraz szklankę (4), które stoi na stoliku nocnym.
042
  • Obok kominka, na stoliku przeczytaj notatkę (5) .
043
  • Odnajdź sekretny pokój - pociągnij za książkę (6), która stoi na regale (użyj Instynktu, by ją podświetlić.
044
  • W sekretnym pokoju odnajdź mapę (7), która leży obok gramofonu.

Kiedy odnajdziesz wszystkie poszlaki, wróć do Fernsbiego i porozmawiaj z nim ponownie. Teraz twoim zadaniem będzie rozmowa z podejrzanymi. Musisz ich dokładnie wypytać, co robili poprzedniej nocy. Rozmawiając z nimi, wyczerp wszystkie możliwości dialogowe - zadawaj tak długo pytania, dopóki nie zniknie możliwość rozmowy z daną postacią.

Przeprowadź rozmowy z:

045
  • Patrickiem Carlisle (8) - odnajdziesz go w Library (poziom 0).
046
  • Rebeccą Carlisle (9) - spaceruje pomiędzy Sitting Room a Throphy Room (poziom 0).
  • Gregory Carlisle (10) - przesiaduje w Sitting Room (poziom 0).
047
  • Emma Carlisle (11) - przechadza się po Sitting Room (poziom 0).
048
  • Edward Carlisle (12)- znajdziesz go w Dining Room (poziom 0).
  • Fernsby i Zachary - to również podejrzani (Zachary mógł popełnić samobójstwo), ale kamerdynera przepytałeś wcześniej, a Zachary jest nieboszczykiem.
049
  • Dodatkowo, warto porozmawiać z Rossie w Staff Room (poziom 0), gdyż oczyści ona z zarzutów Patricka.

Następnie musisz przeszukać pomieszczenia, by odnaleźć kolejne, cenne ślady i wskazówki.

050

Rozpocznij do zdobycia łomu (13), który leży na skrzynkach, obok busa, we wschodniej części mapy.

Dzięki niemu dostaniesz się do Mr. Fernsby's Office (poziom 0), gdzie odnajdziesz kolejne poszlaki:

051
  • List (14) - leży na biurku.
052
  • Tabletki z trucizną (15) - leżą na parapecie, przy oknie.
053
  • Dziennik Zacharego (16) - leży w kominku.
054
  • Mansion master key (17) - leży na regale; klucz ten otwiera niektóre zamknięte drzwi w posiadłości.

Następnie przedostań się do Rebecca's Room na poziomie 1. Wejdziesz do tego pokoju, wspinając się po rynnach, lub używając Mansion master key. Wewnątrz:

055
  • przejrzyj laptopa (18),
056
  • zeskanuj aparatem dokumenty (19), które leżą na stoliku (pufie).

Przejdź do Emma and Gregory's Room (poziom 1), do którego wejdziesz przez drzwi (użyj Mansion master key) lub przez taras. W pokoju:

057
  • przeczytaj list (20), który leży na stoliku nocnym;
058
  • podnieś Greenhouse Key Chain (21), które leżą na podłodze obok walizek;
059
  • dotknij laski - Walking Cane (22);
060
  • zeskanuj aparatem czarne, damskie buty (23), które leżą w rogu pokoju obok szafy.
061

Wychodząc z pokoju, zabierz ze sobą laskę - Walking Cane (22) i przejdź w pobliże klatki schodowej na poziomie 1. Użyj laski w odpowiednim miejscu (23), by dostać się do kolejnego sekretnego pokoju (24). Wewnątrz odnajdziesz list.

062

Teraz udaj się do szklarni (25), która znajduje się w ogrodzie, za domem. Wejdź do środka, korzystając ze zdobytego wcześniej łomu (13). W środku:

063
  • zeskanuj aparatem książkę (26) i
064
  • zbadaj urządzenie do destylacji (27).
065

Teraz możesz udać się do Alexy Carlisle i powiedzieć jej, do jakich wniosków doszedłeś. Porozmawiaj z Fernsbym, który zaprowadzi cię do Alexy. W jej gabinecie usiądź w fotelu i porozmawiaj z nią.

Jeśli odszukałeś wszystkie dowody, wskazówki i poszlaki, które wymieniliśmy powyżej, będziesz mógł oskarżyć: Emmę Carlisle, kamerdynera Fernsby'iego oraz Zacharego (że popełnił samobójstwo).

W zależności od postaci, którą oskarżyłeś, oraz odpowiedzi w sprawie nagrody (money albo akta Arthura Edwardsa) zależeć będzie końcowe rozwiązanie zadania.

  • Jeśli oskarżysz Zacharego, że popełnił samobójstwo i zarządzasz jako nagrodę akt Edwarda, Alexa otworzy sejf, z którego wyciągniesz dokumenty, a potem popełni samobójstwo (wyjdzie na balkon i rzuci się z niego).
  • Jeśli oskarżysz Emmę lub kamerdynera i poprosisz o teczkę Edwardsa, Alexa otworzy sejf, z którego wyciągniesz dokumenty, a następnie pójdzie na balkon. Zepchnij ją, co oczywiście zakończy jej żywot. Nie zwlekaj jednak zbyt długo, bo Carlisle po chwili wejdzie do gabinetu.
  • Jeśli natomiast poprosisz o zapłatę na końcu konwersacji (money) i oskarżysz Emmę lub kamerdynera, to Alexa wyjdzie na balkon (będziesz mógł ją wtedy zepchnąć z tarasu), ale nie otworzy sejfu z aktami Edwarda. Wówczas musisz zdobyć teczkę z dokumentami Arthura Edwarda w inny sposób.
  • W przypadku gdy zarządzasz zapłaty na końcu konwersacji (money) i dowiedziesz, że Zachary popełnił samobójstwo, to Alexa wyjdzie na balkon i wyskoczy. Jednak wtedy nie otworzy sejfu z aktami Edwarda. Wówczas będziesz musiał zdobyć teczkę z dokumentami Arthura Edwarda w inny sposób.

Następnie: Hitman 3 - Dartmoor: Her Final Resting Place - cel Alexa Carlisle

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Dartmoor: wejście do posiadłości, zdobycie mapy, cele

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami