Hitman 3 - Berlin: jak wejść do dyskoteki

Sposoby na wejście do dyskoteki i budynku motocyklistów.

Mapa Apex Predator to jedna z lokacji w Hitman 3. Rozgrywa się w Berlinie. Składa się z kilku części:

  • stacji benzynowej i lasu - jest to pierwszy etap mapy. Na stronie: Hitman 3 - Berlin: dotarcie na teren dyskoteki, mapa, cel wyjaśniliśmy jak przejść przez ten obszar by dostać się na teren dyskoteki, gdzie rozgrywa się właściwa faza misji Apex Predator;
  • dyskoteki - wielopoziomowy budynek, gdzie - oprócz wrogów - znajdują się tłumy bawiących się ludzi; wejście do dyskoteki jest ograniczone, gdyż ochroniarze nie wpuszczają do środka wszystkich ludzi;
  • budynku motocyklistów - również jest to wielopoziomowy gmach, gdzie swoją siedzibę ma gang motocyklistów; wejście do budynku motocyklistów jest jeszcze bardziej ograniczone, gdyż nie może tam wejść nikt z zewnątrz;
  • tereny wokół budynków - częściowe dostępne (przed wejściem do dyskoteki), ale obszar przed budynkiem motocyklistów jest zamknięty dla zwykłych ludzi.

Agent 47 nie wejdzie tak po prostu do dyskoteki, a tym bardziej do budynku motocyklistów. Oczywiście odpowiednie przebranie ułatwi sprawę, ale na samym początku misji trudno jest zdobyć niezauważenie wartościowy strój. Poniżej wyjaśniamy więc, jak wejść do dyskoteki, w której już łatwiej będzie zdobyć ubrania umożliwiające na bezkonfliktowe zwiedzanie pozostałej części lokacji.

Generalnie do dyskoteki można dostać się na dwa sposoby:

1. Główne wejście

Przedstawiona metoda umożliwi ci wejście do dyskoteki przez główne wejście (1).

096
097

Niestety ochrona cię nie wpuści, ale jedna z osób na zewnątrz będzie ci w stanie pomóc. Odnajdź mężczyznę w granatowym podkoszulku (2) i porozmawiaj z nim. Wprowadzi się do dyskoteki, jeśli odnajdziesz poszukiwane przez niego tabletki (medicine piils).

098

Niedaleko, obok ogrodzenia, odnajdziesz zielony rower (3), w koszyku którego odnajdziesz tajemnicze medykamenty. Oddaj mężczyźnie tabletki i idź za nim. Dzięki swoim kontaktom wprowadzi cię do dyskoteki.

2. Przejście przez tyłu budynku

Na prawo od wejścia do dyskoteki znajduje się niewysoki betonowy murek (5). Gdy go przekroczysz, znajdziesz się w zakazanej strefie. Jeśli zauważą cię przeciwnicy, zostaniesz zaatakowany.

099

Jednak to miejsce nie jest w ogóle chronione, więc nie musisz przejmować się, że ktoś może cię zauważyć. Spójrz na mapę: przejdź przez Water Channels i kieruj się w stronę Chill Out, gdzie napotkasz pierwszych przeciwników. Omiń ich lub zneutralizuj, by zdobyć przebranie umożliwiające bezproblemowe poruszanie się po tym terenie.

Dotrzesz do wejścia do dyskoteki, Juice Bar, a także, idąc jeszcze dalej, wejdziesz do budynku motocyklistów.

Można uznać, że istnieje jeszcze trzecie wejście (prowadzące do budynku motocyklistów, a także do dyskoteki przez Back Entrance). Znajduje się na lewo od głównego wejścia do dyskoteki.

095

Jednakże to przejście jest dobrze chronione przez dwóch ochroniarzy (6), a obok siedzi dwójka młodych ludzi. Użycie siły wywoła popłoch, więc lepiej skorzystać z tej drogi, dopiero gdy zdobędziesz odpowiednie przebranie.

Następnie: Hitman 3 - Berlin - agenci ICA: lista, gdzie znaleźć, jak zlikwidować

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Berlin: dotarcie na teren dyskoteki, mapa, cel

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami