Twórcy Hitman 3 potwierdzają: ray tracing nie tylko na PC, ale też Xbox Series X/S

Wciąż nie wiadomo, co z PS5.

  • Hitman 3 na Xbox Series X/S otrzyma obsługę ray tracingu
  • Funkcja pojawi się też na PC, natomiast brak informacji o PS5

Hitman 3 nie oferuje ray tracingu na premierę, ale funkcja pojawi się w ramach planowanej przez twórców aktualizacji. IO Interactive potwierdziło, że obsługą śledzenia promieni w czasie rzeczywistym będą cieszyć się nie tylko nabywcy wersji PC, ale też Xbox Series X/S.

Deweloperzy podkreślają, że Hitman 3 jest grą w formie usługi, co oznacza, że debiut jest dopiero początkiem przygody oraz dodatkowych prac nad produkcją.

„Sprzętowa obsługa ray tracingu w układzie graficznym Series X/S to świetna rzecz” - stwierdziło IO Interactive w wywiadzie opublikowanym na oficjalnej stronie Microsoftu. „Zaczęliśmy już prace nad implementacją techniki do naszego silnika Glacier, i kiedy funkcja będzie gotowa, by zabłysnąć, trafi też na te konsole”.

hitman_3_ray_tracing_1
Nawet bez ray tracingu, Hitman 3 wygląda świetnie

Studio nie wspomina na razie o ray tracingu PS5, ale pamiętajmy, że wypowiedź pochodzi ze strony Xboksa. Śledzenie promieni w Hitman 3 nie ominie najprawdopodobniej konsoli Sony.

Zgodnie z analizą Digital Foundry, Xbox Series X ma w kontekście rozdzielczości przewagę nad PlayStation 5, natomiast konsola „niebieskich” nieco lepiej utrzymuje stałe 60 klatek na sekundę.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami