Hitman 3 - Dubaj: How The Mighty Fal - cele Carl Ingram i Marcus Stuyvesant

Misja umożliwiająca likwidację Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta na mapie On Top Of The World.

Na tej stronie opisaliśmy scenariusz rozgrywający się na mapie On Top Of The World, w grze Hitman 3, który umożliwi ci doprowadzenie do sytuacji, w której Carl Ingram i Marcusa Stuyvesant znajdą się w jednym pomieszczeniu, bez ochroniarzy. W ten sposób upieczesz dwie pieczenie na jednym ruszcie - zabijesz bowiem oba cele przy jednej okazji. Jest to najlepszy sposób na zaliczenie misji.

Na stronie: Hitman 3 - Dubaj: wejście do wieżowca, zdobycie mapy, cele opisaliśmy początek misji, gdzie wyjaśniamy, jak dostać się do wieżowca i zdobyć plan całej lokacji.

Wybierz w menu gry odpowiednią misję fabularną (Storry Missions), czyli: „How The Mighty Fall”, by pojawiły się znaczniki zadania, które będą prowadziły cię do kolejnych etapów scenariusza.

006

Kieruj się w stronę zamkniętych drzwi (1). Użyj panelu (2) i wpisz kod: 4706, by wejdź do korytarza.

007

Zanim jednak skorzystasz z tego przejścia, obezwładnij strażnika w białym ubraniu (3) i przebierz się za niego. Znajdziesz go niedaleko drzwi (1). Jeśli nie będzie stał w tym miejscu, jak na obrazku powyżej, poczekaj, aż przyjdzie. Patroluje on niewielki fragment obszaru, więc po chwili powinien zjawić się obok drzwi (1). Pamiętaj, żeby schować jego ciało w szafie, w korytarzu.

008

Idź dalej za znacznikiem. Dotrzesz do pokoju z dwoma oknami. Wyciągnij aparat, zeskanuj zamek (4), by otworzyć okno po prawej. Postacie przebywające w tym pomieszczeniu opuszczą je wówczas.

009
010

Wejdź do windy i przejdź po barierkach i ścianach wieżowca do kolejnej windy (5), gdzie zeskanuj aparatem zamek elektroniczny. W ten sposób wejdziesz do korytarza na wyższym piętrze. Niestety strój „białego” strażnika nie pozwala ci na swobodne przemieszczanie się po tym piętrze. Musisz się więc zdobyć inne przebranie - serwisanta lub strażnika w ciemnym ubraniu.

011

Samotny strażnik w ciemnym stroju (6) przechadza się po korytarzu. Bez problemu go obezwładnisz, gdy się odwróci. Możesz też wejść do magazynu (Storage) (7), gdzie przebywa serwisant.

Kiedy zdobędziesz odpowiednie przebranie, wejdź do serwerowni (Server room), do której dostaniesz się przez magazyn (Storage (7).

012

Podejdź do komputera (8). Okaże się, że nie będziesz mógł z niego skorzystać, dopóki nie odnajdziesz Server room Keycard.

013

Wyjdź z serwerowni przez drugie drzwi, na korytarz, w którym odnajdziesz kobietę rozmawiającą przez telefon (9). Obezwładnij ją, schowaj ciało w szafie w magazynie i zabierz Maintenance Key, który przyda się do otwarcia niektórych drzwi w tej lokacji.

Następnie obezwładnij mężczyznę - serwisanta (10), zabierz Server room Keycard i wróć do serwerowni.

014
015

Podejdź do kolumny (11), która się wysunęła i użyj Server room Keycard. Następnie wysuń tacę (12) z serwera po prawej stronie (monitor z żółtymi napisami). Teraz możesz użyć komputera (8) i skorzystać z kilku opcji:

  • Re-arrange meetings - najważniejszy cel opisywanej misji, wybierz tę opcję, by zaaranżować spotkanie Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta.
  • Open elevetar doors - otwiera drzwi wind - daje to dodatkowe możliwości na opuszczenie budynku i przemieszczania się pomiędzy piętrami.
  • Disable cameras - wyłącza kamery w całym budynku, bardzo przydatna funkcja, dzięki której nie zostaniesz zauważony przez kamery. Koniecznie je wyłącz, choć nie jest to cel opisywanego zadania.

Kiedy doprowadzisz do spotkania Carla i Marcusa, przebierz się w mundur strażnika w ciemnym stroju (6), jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

016

Teraz udaj się na miejsce spotkania (lounge), piętro wyżej (znacznik misji doprowadzi cię do tego pomieszczenia). Ingram i Stuyvesanta będą już tam przebywać. Użyj przycisku (13), by zamknąć drzwi i zasłonić okna.

Po chwili uruchomi się film na monitorze. Możesz od razu lub po jego zakończeniu projekcji zabić oba cele. Możesz skorzystać z broni (jeśli posiadasz), rzucić przedmiotami dostępnymi w tym pomieszczeniu, by powalić postacie, czy obezwładnić rękoma cele. Nie zapomnij wówczas skręcić im karku (snap neck), jeśli nie użyłeś broni palenj.

Pamiętaj, żeby ukryć ciała w skrzyni. Następnie opuść pomieszczenie, wcześniej wciskając przycisk (13), który otworzy drzwi.

017

Wyjście z lokacji znajduje się niedaleko. Przejdź przez krótki korytarz na zewnątrz - na taras. Kieruj się w stronę ikony symbolizującej wyjście (14). Agent 47 zeskoczy z wieżowca i użyje spadochronu, gdy podejdziesz do krawędzi wieżowca.

Następnie: Hitman 3 - Dubaj: (In)Security - cel Marcus Stuyvesant

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Dubaj: wejście do wieżowca, zdobycie mapy, cele

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami