Revolver to skasowana gra BioWare. Są grafiki koncepcyjne i szczegóły

Duchowy spadkobierca Jade Empire.

  • Revolver miał być duchowym spadkobiercą Jade Empire
  • Akcję osadzono w niedalekiej przyszłości
  • Gra powstawała w latach 2005-2008

Artysta współpracujący z BioWare udostępnił szereg grafik koncepcyjnych z Revolver - anulowanej gry kanadyjskiego studia.

Revolver, który miał być duchowym spadkobiercą Jade Empire, nigdy nie został oficjalnie zapowiedziany. Co pewien czas pojawiały się nieoficjalne informacje o projekcie, ale teraz BioWare omówiło szczegóły w książce wydanej na 25-lecie studia.

W przeciwieństwie do osadzonego w antycznych Chinach Jade Empire, akcja miała rozgrywać się w niedalekiej przeszłości. Deweloperzy planowali położyć nacisk na narracji i ciekawych postaciach - jak w oryginale - ale również na akcję. Revolver oferowałby też otwarty świat.

Poniżej galerie z grafikami, udostępnione przez Matta Rhodesa:

„Zaczynając swoje życie jako sequel Jade Empire, Revolver wiele razy ewoluował i zmieniał kierunek w trakcie prac” - napisał Rhodes. „Więcej ciekawostek przedstawiono w książce »Bioware: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development«. W ramach świętowania, przeszukałem archiwa i zdmuchnąłem 15-letni kurz z moich ulubionych grafik z tego projektu.”

BioWare miało wiele planów przeniesienia formuły znanej z Jade Empire do realiów sandboksowych. Gracz miał mieć możliwość swobodnego eksplorowania miasta, również dzięki parkourowi. Prace nad projektem trwały w latach 2005-2008. Gra zmierzała na PC, PS3 i Xbox 360.

Kiedy okazało się, że skala Revolver jest naprawdę duża, BioWare poprosiło o pomoc Big Sandwich Games, studio złożone z wielu byłych deweloperów Rockstar Vancouver. Zespół miał opracować elementy związane z otwartą strukturą świata. Finalnie jednak grę po cichu skasowano, a BioWare skupiło się na zbliżającej się premierze Dragon Age: Origins, a lata później również Mass Effect 2.

Poniżej jeszcze kilka galerii. Więcej można obejrzeć na profilach Matta Rhodesa na Instagramie i ArtStation:

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami