Assassin's Creed Valhalla - Szturm na mury: walka z Fulke i koniec misji

Jak pokonać Fulke.

Pod koniec misji Szturm na mury ścigasz Fulke w katakumbach. Droga jest prosta, więc w końcu dotrzesz do ciemnej komnaty i zacznie się scenka przed walką.

Starcie możesz zacząć od wykorzystania pochodni (1). Strzelając do Fulke przez ogień sprawisz, że zostanie podpalona. Dodatkowe obrażenia w czasie są istotne, gdyż lepiej nie trzymać się zbyt blisko wroga. Dobrze też wykorzystać truciznę na broń białą.

fulke1

Co jakiś czas Fulke będzie uciekać w ciemność. Użyj wtedy zmysłu Odyna, by ją podświetlić i wykorzystać okazję do strzału. Uważaj na jej szarże.

Uważaj też na czerwony wskaźnik ataku z dystansu (2), bo oznacza on, że zaraz w twoją stronę poleci granat zapalający. Oddal się, by nie zostać trafionym.

fulke2

Gdy zadasz Fulke ponad połowę obrażeń, przeciwniczka ucieknie. Szybko jednak ją dogonisz, bo walka musi się kontynuować na zewnątrz.

Uważaj na sygnalizowane kolorami ataki, trzymaj Fulke na dystans i strzelaj w czułe punkty (3) - to kluczowe, by szybko wygrać.

fulke3

Po starciu i po scence musisz jeszcze pokonać grupę Sasów. Kiedy tego dokonasz, misja się zakończy. Masz wracać do Kruczej Przystani.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Po wszystkim co przeszliśmy: powrót Sigurda

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Szturm na mury: ratowanie Sigurda