Assassin's Creed Valhalla - Porwana: jak porwać Estrid

Akcja na festiwalu.

Po misji Młodzieńcza miłość pora na kolejne zadanie związane z małżeństwem pary władców Essexe. Spotkaj się z Rollo w Colcestre.

Mężczyzna stoi przy pomnikach (1) przy wejściu przy ruinach rzymskiej budowli. Podejdź do niego i porozmawiajcie.

porwanie1

Poleć Rollo, by poczekał ze swoimi towarzyszami na twój znak. To zadanie można wykonać łatwo pozostając w ukryciu.

Akcja przesunie się do przodu i znajdziesz się już podczas obchodów, przy stoliku z towarzyszami. Używaj regularnie zmysłu Odyna, by podświetlać na czerwono wrogów. Wstań i skradaj się, po czym wyjdź na zewnątrz ruin (2). Idź w prawo, do końca. Tam wejdź z powrotem na teren świętowania i wtop się w otoczenie, udając, że przyrządzasz ciasto (3).

porwanie2

Teraz musisz po prostu poczekać na odpowiedni moment. Estrid regularnie przechodzi obok, ale musisz zaczekać, aż strażnik odpowiednio się oddali. Wtedy podejdź do Estrid, gdy będzie blisko. Uklęknie na ziemi i będziesz mógł ją związać (4) i podnieść.

porwanie3

Teraz pozostaje tylko ucieczka. Nie przejmuj się wrogami, ich czas reakcji nie jest zbyt dobry. Jeśli cały czas będziesz biegł, nikt cię nie złapie. Udaj się do bramy (5), a później podążaj w stronę celu. Gdy Estrid powie, że już nikt was nie ściga, połóż ją i rozwiąż.

porwanie4

Dotrzecie do obozu ludzi Rolla. Po scence misja zakończy się.

Następnie: Assassin's Creed Valhalla - Zwroty akcji: polowanie na dziki i atak Sasów

Poprzednio: Assassin's Creed Valhalla - Młodzieńcza miłość: uratuj Alfidę