Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Medium - tworzenie dwóch światów w materiale zza kulis

Autorzy opowiadają o różnych stylach graficznych.

  • Nowe wideo zza kulis przybliża proces tworzenia dwóch światów w The Medium
  • Oba wymiary charakteryzują się odmiennym stylem graficznym

Krakowskie studio Bloober Team opublikowało wideo, w którym autorzy The Medium opowiadają o wyzwaniach podczas tworzenia dwóch wymiarów.

Główna bohaterka gry - Marianna - potrafi przemieszczać się między światem rzeczywistym i duchowym, a w niektórych sekwencjach produkcja wyświetli wydarzenia z obu jednocześnie na podzielonym ekranie.

Deweloperzy wyjaśniają, że w każdym wymiarze chciano zastosować odmienny styl graficzny, by gracz mógł je łatwo odróżnić. Prawdziwy jest bardziej wyprany z kolorów, zaś barwy są chłodne, a światło rozproszone. Autorzy inspirowali się filmami Roya Andersona, który używał kolorystyki podkreślającej szarość życia codziennego.

Cover image for YouTube videoThe Medium - Behind The Scenes: Dual Art Style

Przygotowując świat duchowy twórcy wzorowali się na obrazach Zdzisława Beksińskiego. Alternatywne wersje etapów są bardziej organiczne - projektantom zależało, by plansze wydawały się nieswoje, a zarazem znajome.

- W grze zwracamy bardzo dużą uwagę na poziom szczegółowości i liczbę charakterystycznych elementów. Nawet jeśli pewna lokacja jest mniejsza albo spędzamy w niej dużo mniej czasu, to i tak ilość detali jest ogromna, ilość różnych dedykowanych assetów - mówi Aneta Bielas, artystka w Bloober Team. Zaznacza, że środowisko odgrywa ważną rolę w opowiadaniu historii.

The Medium zadebiutuje 28 stycznia na PC i Xbox Series X/S, a od dnia premiery gra będzie dostępna w abonamencie Game Pass.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Medium

Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze