Hitman 3 - już graliśmy. Nasz gameplay i wrażenia

Agent 47 powraca.

Hitman 3 debiutuje 20 stycznia, a my mieliśmy okazję przetestować już dwie misje i lokacje z nowej części cyklu. Przedstawiamy nasz gameplay z wrażeniami.

Fragmenty rozgrywki pochodzą z kontraktu w Dubaju, gdzie 47 musi wyeliminować dwa cele. Może tego dokonać, jak można się spodziewać, na wiele różnych sposobów.

Twórcy przygotowali rozmaite scenariusze prowadzące do zabójstw, wymagające wielu konkretnych kroków i przygotowań. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by po prostu zastrzelić cel, lub zrzucić na nieszczęśnika żyrandol.

Rozgrywka pozostaje niemal niezmieniona w stosunku do poprzedniej części. Ciekawą nowością jest możliwość otwierania skrótów (na przykład opuszczenia drabiny) dostępnych w kolejnych podejściach do tej samej misji.

H3_Preview_Push
W Dubaju zwiedzamy luksusowy wieżowiec

Mogliśmy też przetestować misję w Anglii, w posiadłości na wrzosowiskach. Przy odpowiednim podejściu, możemy w tym zadaniu pełnić rolę detektywa i zająć się zagadkowym morderstwem. Lokacja oferuje naprawdę świetną atmosferę. Nie mogliśmy jednak pokazać jej w materiale wideo.

H3_Preview_Dartmoor_Agent47
Posiadłość Dartmoor to świetne miejsce do eksploracji

Pełna wersja zaoferuje w sumie sześć lokacji. Trafimy do Berlina czy chińskiego Chongqing. Hitman 3 zaoferuje też tryb VR, wyłącznie na konsolach PlayStation.