Ghost of Tsushima na PS5 zachwyca 60 klatkami - analiza Digital Foundry

Płynność ponad wszystko.

Digital Foundry opublikowało nowy materiał wideo, w którym Rich Leadbetter analizuje wersję Ghost of Tsushima na PlayStation 5 - jedyną, ale niezwykle ważną nowością, jest w tym przypadku stabilne 60 klatek na sekundę.

Autor zauważa, że gra nie oferuje żadnych nowych trybów graficznych na PS5, ale po prostu - wykrywając, że jest uruchomiona na nowej konsoli - odblokowuje pełen potencjał wydajnościowy.

Gra studia Sucker Punch przewyższa wersję z PS4 Pro pod względem płynności. Na ulepszonym modelu starszej konsoli otrzymywaliśmy wyłącznie 30 klatek na sekundę.

Wyższa płynność ma duże znaczenie w scenach akcji. Pomaga też lepszy frame-pacing. Warto jednak zaznaczyć, że gra nie doczekała się żadnych innych ulepszeń na PS5 - w przeciwieństwie do Days Gone, gdzie twórcy przygotowali łatkę 4K.

Reklama

Skocz do komentarzy (6)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (6)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami