Cyberpunk 2077 - Kontrakt: ostatnie logowanie

Odzyskanie laptopa Aloisa.

Ostatnie logowanie to jeden z początkowych kontraktów w Cyberpunk 2077, których możesz podjąć się jak tylko awansujesz postać na 2 poziom reputacji. Warto jednak wstrzymać się z wykonywaniem go do momentu odblokowania zadania pobocznego Sprawa Sandry D. ponieważ oba rozgrywają się w tym samym budynku.

By rozpocząć ten kontrakt, udaj się do dzielnicy Kabuki (1), a dokładniej w pobliże budynku (2) w bocznej uliczce. Zadzwoni do ciebie Regina Jones, przez co odblokuje się to zadanie poboczne.

166_cyberpunk_2077_kontrakt_ostatnie_logowanie

Twoim celem jest zdobyć laptop Aloisa. Wpierw jednak musisz wejść do budynku. W przypadku tego kontraktu najprościej jest wejść przez drzwi (3) po lewej stronie budynku. Możesz też wyważyć znajdujące się z prawej drzwi (wymagany odpowiedni poziom siły) lub dostać się po kładce nad uliczką do okna na piętrze.

167_cyberpunk_2077_kontrakt_ostatnie_logowanie

Wewnątrz czeka kilku wrogów do wyeliminowania. Postaraj się wybić ich po cichu, zakradając się do kolejnych i odwracając ich uwagę przy pomocy haków - znacznie ułatwi to wykonanie tego zlecenia. Po walce udaj się na drugi koniec budynku, gdzie znajdziesz schody (4). Zbiegnij nimi na dół, by dotrzeć na niższy poziom.

168_cyberpunk_2077_kontrakt_ostatnie_logowanie

Tutaj czeka kolejna niewielka grupa wrogów, z którą łatwo poradzić sobie z ukrycia. Gdy się ich pozbędziesz, zbliż się do części przypominającej laboratorium i zbierz laptopa Aloise (5) z biurka.

169_cyberpunk_2077_kontrakt_ostatnie_logowanie

Teraz pozostało ci już tylko opuścić budynek i udać się do najbliższej skrytki (wskazanej na mini-mapie), by zdeponować laptopa. Gdy to zrobisz, ponownie zadzwoni Regina Jones i zakończy kontrakt, przelewając ci nagrodę na konto.

W trakcie eksploracji piwnicy warto włamać się do komputera i poszukać plik związany z Charlesem. Jest to mieszkający w pobliżu ripperdoc - jeśli go odwiedzisz i przekonasz, że wiesz skąd bierze części, to otrzymasz u niego zniżkę.

Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny