Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - Siostra i brat: zebranie w Arasace, ludzie Yobinoru

Ścieżka Hanako.

Po misji Początek końca razem z Hanako i Hellmanem lecisz do wieżowca Arasaki. Wstęp jest długi i tak naprawdę przez kilka minut rozmawiasz, albo idziesz za Hanako. Dotrzecie do Mikoshi, gdzie porozmawiasz z Arasaką, ale wybory w rozmowie nie mają znaczenia.

W końcu z Hanako dotrzecie na wyższe piętro, do sali, w której odbywa się spotkanie zarządu. Poczekaj na odpowiedni moment i zajmij miejsce przy stole, wypraszając jednego z uczestników.

Po paru minutach zebranie przerwie atak ludzi Yorinobu. Gdy wstaniesz od stołu, od razu zacznij strzelać do przeciwników (1). Wróc do Hanako, porozmawiaj z nią i idźcie do windy - po drodze musisz jednak pokonać mecha i paru wrogów. W razie problemów chowaj się za skałami.

W windzie wybierz górne atrium. Gdy wysiądziecie, musisz dotrzeć do kolejnej windy - w holu czeka sporo wrogów, w tym kolejny mech (2). Pamiętaj, że dobrze strzelać w jego wyrzutnie rakiet i kończyny. Po walce wejdź po schodach.

Musisz wchodzić na kolejne piętra, pokonując po drodze wrogów, aż dotrzesz do windy (3). Tam wybierz gabinet dyrektora. Ważne: przygotuj granaty.

Kiedy drzwi od windy się otworzą, po chwili do pomieszczenia wbiegnie kilkunastu wrogów. Dlatego warto mieć tutaj granaty, ponieważ można szybko pozbyć się wszystkich. Przed ostrzałem możesz chować się w windzie.

Po walce przejdź kolejnymi drzwiami w stronę gabinetu. V poczuje się gorzej, a po chwili zacznie się walka z bossem.

Zobacz: Cyberpunk 2077 - Adam Smasher

Gdy pokonasz Smashera, idź do gabinetu (4). Tam zobaczysz Yorinobu (5). Po prostu siedzi na podłodze. Podejdź do niego i zacznij rozmowę. Możesz ją poprowadzić jak chcesz - to i tak nie zmieni epilogu.

Potem pojawi się Hanako. Powie, że ma rozwiązanie twojego problemu i odeśle cię z Hellmanem. Idź z nim do windy. Tam akcja się urwie i trafisz do cyberprzestrzeni.

Idź prosto w stronę żółtego słupa danych (6). Porozmawiasz z Johnnym. W tym zakończeniu nie możesz podejmować żadnych wyborów wpływających na V i Johnny'ego.

Johnny w końcu pożegna się i odejdzie, a V obudzi się w nowej lokacji.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Daleko od domu: testy i badania

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Początek końca: Arasaka, odbicie Hanako

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze