Wyniki sprzedaży Assassin's Creed Valhalla, CoD: Black Ops Cold War i innych gier jesieni

W dystrybucji cyfrowej.

  • W listopadzie dystrybucja cyfrowa wygenerowała 11,5 miliarda dolarów
  • Najbardziej dochodową grą na konsolach było Call of Duty: Black Ops Cold War

Analitycy z SuperData opublikowali dane podsumowujące rynek wirtualnej rozrywki w listopadzie. Zaprezentowano między innymi informacje o sprzedaży kilku istotnych gier bieżącej jesieni w dystrybucji cyfrowej.

Według ekspertów, ubiegły miesiąc był najlepszym, jeżeli chodzi o przychody z zakupów cyfrowych. Te w sumie wyniosły 11,5 miliarda dolarów - kwotę wygenerowano dzięki pełnym produkcjom, rozszerzeniom oraz mikropłatnościom.

W listopadzie najbardziej dochodowym tytułem na konsolach było Call of Duty: Black Ops Cold War, przy czym na wszystkich platformach strzelanka w dystrybucji cyfrowej znalazła 5,7 mln egzemplarzy, czyli o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie Black Ops 4. Na kolejnych miejscach podium są NBA 2K21 i Watch Dogs Legion. Na PC liderem jest dodatek Shadowlands do World of Warcraft.

najbardziej_dochodowe_gry_listopad
Najbardziej dochodowe gry w listopadzie (źródło: SuperData)

Poinformowano również, że Assassin's Creed Valhalla w wersji cyfrowej sprzedało się w liczbie 1,7 miliona kopii, co jest o połowę lepszym wynikiem niż osiągniętym przez Odyssey w podobnym okresie. W porównaniu do poprzedniej części serii przychody wzrosły o 23 proc., ale przychody z mikropłatności spadły o 62 proc.

Dane ujawnione przez analityków wskazują też, że wydana na PS4 i PS5 gra Spider-Man: Miles Morales w dystrybucji cyfrowej rozeszła się w liczbie 663 tysięcy egzemplarzy. Rezultat jest znacznie niższy niż przypadku pierwszej części cyklu (2,2 mln sztuk), ale wyższy niż wypracowany przez Uncharted: Zaginione Dziedzictwo, a więc pozycja o porównywalnej skali.

Ponadto obecnie najpopularniejszym tytułem pod względem miesięcznej liczby aktywnych użytkowników jest Among Us, w które w listopadzie grało 500 tysięcy osób. Co ciekawe, posiadacze PC stanowią najmniejszą część ogólnej liczby graczy (3 proc.), ale odpowiadają za większość przychodów (64 proc.).

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami