Cyberpunk 2077 - Podejrzenie cyberpsychozy: gdzie leży pies pogrzebany

Walka z Ellis Carter.

Gdzie leży pies pogrzebany to jedna z misji w Cyberpunk 2077 związanych z aktywnością Podejrzenie cyberpsychozy. Jak w przypadku pozostałych, tak tutaj zmierzysz się z jednym silnym wrogiem, Ellis Carter. Jest to także jedno z pierwszych tego typu wyzwań, których możesz się podjąć, a do odblokowania konieczne jest ukończenie misji głównej Ostatnia taka robota.

By odnaleźć wspomnianego we wstępie wroga udaj się do zachodniej części Watson (1). Na miejscu trafisz na wąską uliczkę. Wejdź do niej i odbij w prawo, gdzie znajdziesz ukrywającego się za kontenerem przeciwnika (2). Możesz spróbować się do niego zakraść od tyłu i skończyć pojedynek w błyskawiczny sposób. W innym przypadku będziesz musiał stoczyć walkę.

127_cyberpunk_2077_podejrzenie_cyberpsychozy_gdzie_lezy_pies_pogrzebany

Ellis Carter (3) to przeciwnik, którego zdecydowanie warto trzymać na dystans. Ataki wroga zadają może niewielkie obrażenia, jednak mają szansę na podpalenie twojej postaci - a to potrafi dość znacząco uszczuplić pasek zdrowia. Staraj się wykorzystać do walki broń palną - a jeśli już musisz walczyć w zwarciu, za wszelką cenę unikaj ciosów wroga, nie blokuj ich.

128_cyberpunk_2077_podejrzenie_cyberpsychozy_gdzie_lezy_pies_pogrzebany

Po walce zbierz drzazgę z ciała wroga, a także drugą (4), która leży przy kontenerze, za którym ukrywał się cel. Wyciągnij teraz telefon, wybierz z listy kontaktów Reginę Jones (5) i otwórz komunikator.

129_cyberpunk_2077_podejrzenie_cyberpsychozy_gdzie_lezy_pies_pogrzebany

Z listy wiadomości wybierz Podejrzenie cyberpsychozy: gdzie leży pies pogrzebany (6), a następnie kliknij w niebieski dymek (7), by wysłać informacje do swojego zleceniodawcy.

130_cyberpunk_2077_podejrzenie_cyberpsychozy_gdzie_lezy_pies_pogrzebany

Po krótkiej chwili połączy się z tobą Regina Jones, zadanie zostanie wykonane, a na twoje konto trafią Eurodolary.

Zobacz także: Cyberpunk 2077 - zadania poboczne: spis alfabetyczny