Cyberpunk 2077 może zachwycić detalami. Lista najciekawszych szczegółów

Drobnostki umykające uwadze.

W sieci jest już co najmniej kilka materiałów gromadzących przykłady przywiązania uwagi do detali w Cyberpunk 2077. Część szczegółów umyka w trakcie zabawy, dlatego warto się im przyjrzeć.

Poniżej lista z najlepszymi ciekawostkami. Wszystkie wymienione detale można obejrzeć w materiałach pod zestawieniem.

  • Uliczni muzycy układają palce na gryfach i pociągają za struny gitar zgodnie z graną melodią. CD Projekt Red najprawdopodobniej wykorzystał tu sprzęt do przechwytywania ruchu
  • Każda broń ma kilka efektownych animacji przeładowania. Dodatkowo inne animacje zobaczymy, gdy całkowicie opróżnimy magazynek, a inne, gdy w komorze został jeszcze nabój
  • Po wystrzale dym wydostaje się nie tylko z luf, ale również z komory na magazynek lub bębenek
  • Niespotykana w otwartych światach destrukcja otoczenia. Wiele pozornie nic nieznaczących obiektów, jak stoliki, krzesła, śmietniki czy billboardy reklamowe, rozpada się na mnóstwo części
cp1
Niecodzienny widok w sandboksie. Źródło: Knightz na YouTube
  • W koszach na śmieci znajdują się realne obiekty. Można je wysypać, przewracając śmietnik
  • Gra uruchamia przeciwnikom różne animacje śmierci, zależne od sposobu odniesienia krytycznych ran. Wrogowie mogą złapać się za nogę lub rękę, próbować zgasić ogień po podpaleniu, a nawet upaść na kolana i wymiotować po zatruciu
  • Przeciwnicy w biegu mogą potknąć się o leżące na ziemi ciała
  • Gracz może zestrzelić granat w powietrzu - nie tylko rzucony przez wroga, ale i V
  • Używając ostrza lub odpowiedniej broni palnej, V może odciąć wrogowi kończyny lub głowę. Bronie dużego kalibru zostawiają w ciałach ogromne otwory
cp2
Mam jeszcze drugą! Źródło: Knightz na YouTube
  • Postrzelenie przeciwnika w ramię może zakończyć się poważną kontuzją i utratą władzy w kończynie
  • Gdy przeciwnik korzystający z broni dwuręcznej zostanie pozbawiony ramienia lub władzy w ramieniu, chwyta za broń jednoręczną, wciąż próbując walczyć
  • Deski rozdzielcze w samochodach są funkcjonalne: wyświetlają bieg, prędkość, czas i informacje o wybranej stacji radiowej
cp3
Wszystko jak na dłoni. Źródło: Knightz na YouTube
  • Deski rozdzielcze psują się chwilowo po kolizji samochodu z przeszkodą
  • V może się natknąć na walki gangów w Night City, które rozstrzygają się nawet bez interwencji postaci
  • Gdy światło dla pieszych zmieni się na czerwone, osoby przebywające akurat na pasach przyspieszają, by szybciej dotrzeć na drugą stronę ulicy
  • Samochody na parkingach mają różne diody i wyświetlacze, sygnalizujące działające w tle systemy
  • Ten sam model samochodu może mieć inne kolory tapicerki czy deski rozdzielczej
  • W Night City nie ma zbyt wielu roślin, a mimo to twórcy zadbali, aby uginały się one, kiedy V po nich przechodzi
  • Miasto wypełniają różne sceny z udziałem policji i Trauma Team. V może zobaczyć funkcjonariuszy, którzy uchwycili porywacza, zespół odkażający, akcję ratunkową i miejsca zbrodni
cp4
Aż żal się nie przyjrzeć. Źródło: Knightz na YouTube
  • V może usiąść na kanapie w mieszkaniu i oglądać telewizję, przełączając kanały
  • Obraz obok rur wydechowych pojazdów faluje przez gorące powietrze
  • Ulice w Night City oraz prowadzące do miasta noszą liczne znamiona „łatania” dziur w asfalcie
  • V zmienia biegi w motocyklu ręcznie, realistycznie korzystając z pokrętła

Zobacz: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami