Demon's Souls - włócznia Istarelle: Czeluść Deprawacji, drabina, jak zdobyć

Jak dotrzeć do lokacji, w której odnajdziesz Istralle.

Istarelle to potężna włócznia, która jest jedną z najlepszych broni w Demon's Souls. Aby ją zdobyć musisz znaleźć lokację, w której jest ukryta.

Udaj się do Czeluści Deprawacji (5-1) w Dolinie Bluźnierstwa. Na końcu tej lokacji, przed areną walki z bossem - Wysysaczem - znajduje się ścieżka wzdłuż skał. Wskazujemy ją na stronie: Demon's Souls - Czeluść Deprawacji (5-1): Brudna kobieta w punkcie 10.

392
393

Na skałach pojawi się drabina (1), jeśli tendencja świata, w tym wypadku: Doliny Bluźnierstwa, określona jest jako „czysta biel”. Jeżeli drabiny w tym miejscu nie ma, to znaczy, że musisz zmienić tendencję na wymaganą wartość, aby się pojawiła.

391

Kiedy wejdziesz po drabinie na górę, przejdź przez małą lokację na jej koniec, gdzie odnajdziesz Istarelle (2).

Następnie: Demon's Souls - Mefistofeles: kiedy się pojawi, zlecenia zabójstw

Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Demon's Souls - wiedźma Yuria, klucz do uliczki w Wewnętrznym dziedzińcu: gdzie znaleźć, jak opuścić schody