Cyberpunk 2077 - haki: kupowanie i wytwarzanie

Kim jest netrunner, jak zdobyć hacki.

Haki (ang. Hacki) są podstawową metodą walki i skradania dla postaci nastawionej na hakowanie w Cyberpunk 2077, ale przydadzą się każdemu bohaterowi, niezależnie od specjalizacji. Kilka podstawowych Haków masz już od początku gry, a kolejne możesz uzyskać na dwa podstawowe sposoby.

Jeśli jeszcze tego nie wiesz, sprawdź, jak używać Haków i Demonów.

Jedną z metod uzyskania nowych Hacków jest udanie się na zakupy do netrunnera (1), oznaczonego na mapie białą ikoną Hacka. Netrunnerów jest co najmniej kilku w Night City.

cyberpunk_2077_hacki_1

Po wyrażeniu chęci przejrzenia towaru, otworzy się okno, w którym zobaczysz dostępne u netrunnera Hacki (2).

cyberpunk_2077_hacki_2

Nie zapomnij przeczytać ich opisów, by poznać działanie programów. Hacki mogą mieć to samo działanie i nazwę, ale inną rzadkość, co podnosi ich skuteczność - oraz cenę.

Hacki możesz też wytworzyć, tak jak robisz to z innymi przedmiotami. Aby wytworzyć Hack, otwórz menu wytwarzania i przejdź do zakładki Hacków (3). Znajdziesz tu wszystkie Hacki, do których masz schematy (4).

cyberpunk_2077_hacki_3

Skąd mieć schematy do wytworzenia Hacków? Poszczególne poziomy zyskujesz, wykupując odpowiednie atuty w atrybucie Inteligencja, zakładce Hakowanie bojowe. Zwróć uwagę na ikony dłoni z wyciągniętymi ku górze palcami. Nie ma Hacków o poziomie rzadkości Powszechnym, najwcześniejszy poziom to Niezwykły, więc pierwszy atut odblokowuje właśnie schematy na Niezwykłe Hacki.

cyberpunk_2077_hacki_4

Mowa o następujących atutach:

  • Podręcznik hakera - schematy na Niezwykłe Hacki
  • Wyższa szkoła hakowania - schematy na Rzadkie Hacki
  • Cyfrowe wszechświaty - schematy na Bardzo rzadkie Hacki
  • Metoda Bartmossa - schematy na Legendarne Hacki

Gdy kupisz lub wytworzysz Hacki, wyposaż się w nowe przedmioty, przenosząc je do cyberdecku. Jeżeli brakuje ci miejsc, żeby to zrobić, musisz zwiększyć pamięć cyberdecku.