Cyberpunk 2077 - tłumik: gdzie znaleźć i jak założyć

Wyciszona broń.

Jeżeli lubisz się skradać w Cyberpunk 2077, to może ci się przydać broń z tłumikiem. Na tej stronie dowiesz się, skąd ją wziąć.

Aby wyciszyć broń, musisz znaleźć tłumik. Są różne modele tłumików w grze - możesz je kupić u handlarza bronią (ikona białego pistoletu na mapie) lub znaleźć w ciałach pokonanych wrogów czy skrzyniach z przedmiotami:

cyberpunk_2077_tlumik_1

Tłumik to rodzaj dodatku, więc instalujesz go na broni, tak jak inne dodatki, przenosząc przedmiot do odpowiedniego slotu (1).

cyberpunk_2077_tlumik_2

Tłumiki zmniejszają ogólne obrażenia broni, ale mnożą współczynnik obrażeń zadawanych z ukrycia. Im większa rzadkość przedmiotu, tym mniejsza kara do obrażeń i większy mnożnik obrażeń z ukrycia. Wszystkie te cechy zawsze są wypisane w opisie przedmiotu (2).

cyberpunk_2077_tlumik_3

Pamiętaj, że tłumik do broni ma sens tylko wtedy, gdy wyeliminujesz wroga jednym strzałem. Jeżeli potrzeba ci do tego więcej, to po pierwszym trafieniu wróg i tak zaalarmuje pozostałych, zmuszając cię do zakończenia skradania.

Tak jak pozostałe dodatki do broni, tłumiki możesz swobodnie wymieniać i zdejmować - aby to zrobić, naciśnij rolkę myszy lub trójkąt / Y na padzie.