Cyberpunk 2077 - Kto sieje wiatr: jak uratować Saula

Podejście skradankowe.

Misja Pasażer to ostatnie zadanie głównego wątku związane z Panam, lecz dziewczyna zadzwoni do ciebie niedługo po tym, by poprosić cię o pomoc w pewnej kwestii - to rozpoczyna poboczny wątek z nią związany.

Masz już odblokowany punkt szybkiej podróży w obozie nomadów, więc po dostań się na miejsce w ten sposób. Znajdź Panam przy aucie (1) i porozmawiaj z nią.

kto1

Wyjaśni ci, że Saul potrzebuje pomocy. Idź za Panam do innych nomadów i oprzyj się o auto, kontynuujac rozmowę. Potem musisz przejąć kontrolę nad dronem zwiadowczym, by przyjrzeć się starej fabryce.

Wykonuj po prostu instrukcje. Najpierw obserwuj teren, potem zeskanuj ślady opon (2), a następnie ciężarówkę (3). Następnie przelecisz jeszcze przez fabrykę i wydostaniesz się z drugiej strony.

kto2

Kiedy zakończysz kontrolować drona, porozmawiasz z Mitchem, a potem z Panam - zgódź się od razu wspólnie jechać na miejsce. Będziesz mógł poprowadzić vana, więc wsiadaj za kierownicę i ruszaj w stronę celu.

Zaparkować możesz tylko we wskazanym miejscu, ale na teren fabryki najlepiej dostać się od prawej strony. Wejdziesz tam na skały (4), skąd zeskoczysz na dół i wejdziesz po wyciągach na dach (5).

kto3

Przejdź dachem do końca, trzymając się prawej strony i przez dziurę (6) zeskocz na dół. W ten sposób dostaniesz się do wnętrza głównego budynku. Twój cel to przekradnięcie się na schody (7) po drugiej stronie. Nie ma tu wielu wrógów, więc nie jest to trudne zadanie.

kto4

Po schodach wejdziesz do pomieszczenia kontrolnego. Pozbądź się po cichu wroga i użyj komputera (8), by zdobyć informacje o Saulu, wybierajć Lokalną sieć i opcję Zdalne przejęcie. Zobaczysz, że Saul jest w piwnicy.

kto5

Patrząc przez kamery możesz przy okazji pooznaczać wrogów. Na twoim poziomie jest tylko jeden - spaceruje po kładce po lewej stronie. Łatwo zajść go od tyłu. Pokonaj go, zeskocz na parter i zejdź schodami do piwnicy - cały czas oczywiście skradając się. W razie potrzeby użyj hakowania optyki wrogów, by ułatwić sobie przejście.

Na dole jest dwóch przeciwników. Zhakuj optykę jednego, a w tym czasie chwyć i zlikwiduj drugiego - po czym szybko zajmij się pozostałym. Dopiero potem przejdź do pomieszczenia z Saulem (9).

kto6

Za drzwiami musisz pokonać jednego wroga, a potem możesz już uwolnić Saula. Porozmawiaj z nim i pomóż mu wstać. Dobrze, jeśli masz rozwinięte zdolności techniczne - to pozwoli ci wyjść skrótem (10), zupełnie niezauważonym. W przeciwnym wypadku musisz wyjść przez fabrykę, a więc będziesz musiał zacząć uciekać, gdyż ominąłeś wszystkich wrogów przed fabryką.

kto7

Wracaj więc na górę i najlepiej po prostu pobiegnij do drzwi (11), a na zewnątrz do bramy głównej i skręć za nią od razu w lewo. Dobiegniesz do samochodu Panam - wsiadajcie do vana. Po chwili w trakcie jazdy musisz strzelać do gangsterów, którzy was gonią. W końcu dotrzecie do domku na odludziu. Wejdź do środka za towarzyszami.

kto8

Teraz musisz przejść do małego pokoju (12), by włączyć zasilanie (13). Potem wracaj do Panam.

kto9

Musisz jeszcze wyjść na zewnątrz, poruszając się powoli, by poprawić bezpiecznik w skrzynce na tyłach (14). Gdy to zrobisz, wracaj do domu i usiądź obok Panam. Czas na rozmowę.

kto10

Jeśli V ma męską budowę ciała, możliwy jest romans z Panam. By otworzyć sobie do tego drogę, poprzyj ją w rozmowie z Saulem i flirtuj z nią później, gdy położy ci nogi na udach.

O poranku wyjdź z chatki i porozmawiaj jeszcze raz z Panam. Da ci swoją snajperkę. Możesz też zabrać motocykl. Misja zakończy się.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Nie mów Saulowi: wieża kontrolna, kradzież Basiliska

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami