Cyberpunk 2077 - dodatki do broni: celowniki, lufy

Lunety i inne.

Niektóre bronie w Cyberpunk 2077 możesz personalizować, montując na nich różne celowniki oraz lufy. Na tej stronie dowiesz się, jak to robić.

Bronie, na które można coś założyć, mają obok ikony białe kropki (1) - jeżeli są puste, to znaczy, że slot na dodatek jest wolny.

cyberpunk_2077_dodatki_do_broni_1

Aby zamontować dodatek, wybierz broń. Po lewej zobaczysz sloty na dodatki - jeden na celownik (2), a drugi na lufę (3). Wybierz któryś, a po prawej wyświetlą się kompatybilne dodatki (4).

cyberpunk_2077_dodatki_do_broni_2

Wystarczy teraz, że wybierzesz dany celownik lub lufę, by dodatek „wskoczył” na slot.

Dodatki możesz swobodnie wymieniać i zastępować innymi, bez utraty poprzednich. Możesz je też zdjąć, wskazując kursorem i naciskając rolkę myszy lub trójkąt / Y na padzie.

Po rozmontowaniu przedmiotu z założonymi dodatkami, wracają one do twojego ekwipunku.

Skąd wziąć dodatki do broni? Najczęściej znajdziesz je po prostu w skrzyniach z przedmiotami lub w ciałach pokonanych wrogów.

cyberpunk_2077_dodatki_do_broni_3