Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nie doszacowaliśmy skali problemów - CD Projekt o Cyberpunk 2077

Firma o błędach konsolowych wersji gry.

  • CD Projekt przyznaje, że popełnił błędy przy konsolowym Cyberpunk 2077
  • Nad wersjami PS4 i Xbox One pracowano „do ostatniej chwili”

W trakcie telekonferencji z inwestorami kierownictwo CD Projektu przyznało, że w kwestii konsolowych wersji Cyberpunk 2077 firma popełniła błędy, które przełożyły się na utratę zaufania graczy.

- Nie doszacowaliśmy skali i złożoności problemów; zbagatelizowaliśmy sygnały świadczące o potrzebie dodatkowych ulepszeń na podstawowych wersjach konsol poprzedniej generacji. Podejście to było błędne i sprzeczne z naszą filozofią biznesową. Co więcej, w trakcie kampanii promocyjnej gra była demonstrowana przede wszystkim w wersji na PC - mówi Adam Kiciński, szef spółki.

- Powyższe błędy poskutkowały utratą zaufania graczy oraz reputacji, którą budowaliśmy przez znaczną część naszego życia. Nasze obecne działania muszą więc w zdecydowany sposób zmierzać ku odzyskaniu tych dwóch atutów - dodaje.

Zobacz na YouTube

Natomiast wiceprezes CD Projektu - Marcin Iwiński - podkreślił, że przyczyną niepokazywania produkcji w wersji na bazowe PS4 i Xbox One był fakt, że deweloperzy do „ostatniej chwili” pracowali nad udoskonalaniem wspomnianych wydań. To właśnie dlatego nie otrzymali ich recenzenci.

Uczestnicy telekonferencji zapytali również szefostwo firmy o przeprowadzane przez Sony i Microsoft procesy certyfikacji i czy w ich trakcie koncerny nie zauważyły istotnych błędów Cyberpunk 2077.

W Cyberpunk 2077 gracze spotykają wiele różnych postaci

- Jeśli chodzi o proces certyfikacji i działania naszych kontrahentów, tu zdecydowanie odpowiedzialność jest po naszej stronie. Można założyć, że właściciele platform zaufali nam, że problemy zostaną rozwiązane do chwili premiery i nie ulega wątpliwości, że pod tym względem nie wszystko poszło zgodnie z planem - wyjaśnia Michał Nowakowski, członek zarządu spółki.

Przypomniano, że trwają prace nad aktualizacjami, które powinny poprawić stan techniczny gry na PS4 i Xbox One. Zaznaczono jednak, że produkcja nie będzie „działać równie dobrze, jak na PC czy nowej generacji konsol”, choć ma być wolna od usterek i błędów.

Zobacz też: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze