Cyberpunk 2077 - Koty w ciemności: Arasaka Industrial Park, ciężarówka

Jak ukraść vana.

Po rekonesansie w pierwszej części Koty w ciemności pora na inflitrację parku industrialnego Arasaki. Teoretycznie możesz po prostu postawić na rozwiązanie siłowo-strzelankowe, ale my opiszemy tutaj skradankowe, spokojne podejście.

Na początku, gdy tylko wyjdziesz na ulicę, użyj pojazdu (swojego lub jednego z zaparkowanych w pobliżu), by zablokować drogę na zakręcie. W ten sposób zablokujesz ciężarówkę Arasaki (1), która regularnie przejeżdża do fabryki.

koty5

Gdy wóz się zatrzyma, musisz siłą usunąć kierowcę. Możesz też zaczaić się ze snajperką i spróbować zabić go z daleka, gdy zbliża się van, ale to bardziej ryzykowne, bo strzał może zwrócić czyjąś uwagę.

Alternatywne wejścia

cyber

Oprócz wariantu z ciężarówką istnieją jeszcze trzy inne możliwości wejścia na teren parku industrialnego Arasaki. Pierwsza, siłowa opcja, to rozpoczęcie strzelaniny przy głównej bramie. Druga opcja, to zagadaniem strażnika (A) i wmówienie mu, że bohater jest z kontrwywiwadu Arasaki i ma przeprowadzić kontrolę (opcja dostępna jeśli przeprowadziłeś z Takemurą zwiad i wybrałeś przeszłość korpo). W tym przypadku możesz wejść na teren placówki, a strażnicy w żaden sposób nie będą reagować na obecność bohatera.

Ostatni wariant, to wejście na kładkę (B), na którą możesz dostać się z poziomu placu budowy, gdzie odbywałeś zwiad z Takemurą. Wariant ten umożliwia zarówno wejście na teren obiektu po cichu lub rozpoczynając klasyczną walkę.

Wsiadaj do ciężarówki i po prostu wjedź spokojnie przez główną bramę na teren placówki. Zaparkuj pod ścianą na wprost od wjazdu, wysiądź i od razu zhakuj pobliskie kamery, by je wyłączyć. Tutaj warto pozbyć się tylko jednego wroga, strażnika w budce (2). Łatwo zajść go od tyłu, skradając się.

koty6

Następnie możesz użyć komputera w budce, by wyłączyć wszystkie kamery. Potem wyjdź i po stosie palet (3) wejdź na dach. Z tego dachu przeskoczysz na kolejny dach z rurami (4), na którym są drzwi do głównego budynku.

koty7

Otwórz drzwi, skradając się. Uważaj na jednego wroga (5) patrolującego kładkę prowadzącą do drzwi. Warto użyć na jakimkolwiek wrogu hakowania i Naruszenia interfejsów, by ujawnić pozycje przeciwników.

koty8

Musisz pozbyć się tylko tego jedynego przeciwnika. Następnie podążaj przy ścianie do końca, gdzie - uważając, by na dole nie było strażnika - zejdziesz po drabinie i przejdziesz w stronę celu (6).

koty9

Przy celu musisz odwrócić uwagę lub oślepić na moment kolejnego wroga (7) i po cichu go wyeliminować, gdy wejdzie do pomieszczenia z celem. Następnie zhakuj platformę (8) i poczekaj chwilę.

koty10

Teraz musisz tylko poczekać jeszcze moment, aż dach hangaru otworzy się. Wystarczy, że przejdziesz po skrzyniach i kontenerach (9) na górę. Upewnij się, że wrogowie nie patrzą akurat w twoim kierunku.

koty11

Kiedy wyjdziesz na dach i przejdziesz nieco dalej, wydostając się poza teren parku industrialnego, misja zakończy się rozmową z Takemurą.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Przerwane milczenie: jak dotrzeć do snajperów

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Koty w ciemności: plan Takemury i rekonesans

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami