Demon's Souls - dusza arcydemona, Wewnętrzny dziedziniec: jak przejść przez mgłę za Rycerzem z wieży

Co należy zrobić, by przekroczyć mgłę w Wewnętrznym dziedzińcu w Balaterskim Pałacu.

Kiedy pokonasz bossa Rycerza z wieży w Wewnętrznym dziedzińcu, w Pałacu Bolaterskim, dostęp do dalszej części regionu będzie blokowała mgła.

366

Gdy spróbujesz ją przekroczyć, pojawi się wymowny komunikat, informujący, że dopóki nie posiądziesz duszy arcydemona, nie będziesz mógł przejść przez mgłę.

Arcydemon to potężniejsza wersja bossa. W grze występuje zaledwie kilku przeciwników, którzy zaliczają się do tego „grona”. Jednym z arcydemonów jest Smoczy bóg, z którym zmierzysz się w regionie Tunelu kamiennego kła, w lokacji: Podziemna świątynia. Jest to boss, którego możesz pokonać na dość wczesnym etapie gry.

367

Kiedy zdobędziesz duszę arcydemona, na ekranie gry pojawi się komunikat, informujący o tym, że gęsta mgła nie będzie już przeszkodą. Wróć wówczas do Wewnętrznego dziedzińca. Teraz możesz bez problemu przekroczyć mgłę i rozpocząć eksplorację Wewnętrzengo dziedzińca.

Następnie: Demon's Souls - inwazja, inny gracz: co robić, jak wyłączyć

Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Demon's Souls - początek gry, Demon strażniczy: czy można pokonać

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami