Cyberpunk 2077 - ulepszenia: jak ulepszać przedmioty

Ulepszanie i wzmacnianie broni i elementów pancerza.

W oddzielnym rozdziale naszego poradnika do gry Cyberpunk 2077 poczytasz o tworzeniu przedmiotów. W tej części z kolei skupimy się na ulepszaniu już posiadanych przedmiotów i wzmacnianiu ich statystyk.

Proces wzmacniania - podobnie jak wspomniany we wstępnie crafting - dostępny jest z dowolnego miejsca w grze. By z niego skorzystać, otwórz ekwipunek i wejdź do zakładki Wytwarzanie (1).

034_cyberpunk_2077_ulepszenia_jak_ulepszac_przedmioty

Z tego miejsca musisz jeszcze przejść do karty Ulepszenia (2), a następnie wskazać jeden z widocznych przy lewej krawędzi ekranu przedmiotów (3), który chcesz wzmocnić.

035_cyberpunk_2077_ulepszenia_jak_ulepszac_przedmioty

Po kliknięciu na dowolny element ekwipunku, po prawej stronie ekranu wyświetlą się dwa rzędy informacji. Są to aktualne statystyki przedmiotu (4), jak i statystyki po ulepszeniu (5). Pokazują one, jak bardzo zmieni się przedmiot po jednorazowym wzmocnieniu. Dzięki temu zawsze masz podgląd na całą sytuację.

Jeśli posiadasz odpowiednią ilość materiałów (6), musisz tylko kliknąć i przytrzymać przycisk ulepsz (7), by broń czy element pancerza został wzmocniony. Pamiętaj jednak, że każdorazowe ulepszenie zwiększa ilość materiałów, które wymagane będą do kolejnego wzmocnienia.

Tak jak w przypadku rzemiosła, ulepszanie także wpływa na poziom umiejętności wytwarzania (8). Im będzie on wyższy, tym bardziej będziesz mógł wzmacniać przedmioty. Korzystaj z tej mechaniki z rozwagą, szczególnie przez pierwsze godziny rozgrywki, gdyż bardzo szybko zużyjesz wszystkie materiały rzemieślnicze - a nowe, mocniejsze wersje pancerzy czy broni regularnie wypadać będą z wrogów.

Następnie: Cyberpunk 2077 - skaner: oznaczanie wrogów i obiektów

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - tworzenie przedmiotów, crafting