Cyberpunk 2077 - tworzenie przedmiotów, crafting

Jak tworzyć przedmioty, wytwarzanie broni i pancerzy.

Rzemiosło w grze Cyberpunk 2077 działa w prosty sposób - wystarczy zdobyć schemat i potrzebne komponenty, by w dowolnym miejscu wytworzyć interesujący nas przedmiot. W tym rozdziale wyjaśniamy jak wytwarzać bronie i elementy pancerza i na co zwracać uwagę.

Do okna rzemiosła możesz uzyskać dostęp w dowolnym momencie. W tym celu otwórz ekwipunek, a następnie wejdź do zakładki Wytwarzanie (1).

032_cyberpunk_2077_tworzenie_przedmiotow_crafting

Ekran ten podzielony jest na kilka sekcji, takich jak:

033_cyberpunk_2077_tworzenie_przedmiotow_crafting
  • Listę dostępnych schematów (2) - przy lewej krawędzi ekranu znajdziesz wszystkie znane twojej postaci schematy. Znajdziesz je w trakcie eksploracji świata gry i umożliwią one tworzenie przedmiotów. Musisz tylko kliknąć na interesujący cię schemat.
  • Informacje o przedmiocie (3) - w centralnej części ekranu, po wybraniu schematu, wyświetlą się informacje o przedmiocie, który chcesz stworzyć.
  • Wymagane materiały (4) - w dolnej części ekranu znajdziesz rodzaj i ilość materiałów, które wymagane będą do stworzenia przedmiotu. Im rzadszy jest przedmiot, tym więcej materiałów trzeba będzie zużyć.
  • Przycisk tworzenia (5) - kliknij i przytrzymaj ten przycisk by stworzyć broń.

Każdy stworzony przedmiot przekłada się na rozwój umiejętności wytwarzania (6). Im wyższy jej poziom, tym lepsze wyposażenie stworzysz. Warto regularnie korzystać z rzemiosła i tworzyć nowe egzemplarze broni. Może się okazać, że po kilku poziomach zwykła, „zielona” snajperka będzie lepsza od ikonicznego oręża otrzymanego w trakcie zadania.

Następnie: Cyberpunk 2077 - ulepszenia: jak ulepszać przedmioty

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - bronie ikoniczne: czym są