Cyberpunk 2077 - Bilet wstępu: różne warianty przejścia

Bez kontaktowania się z Meredith Stout.

Misja główna Bilet wstępu jest pierwszym większym i rozbudowanym zadaniem, które możemy przejść na różne sposoby. Poznaliście już możliwość uniknięcia walki z gangiem po nawiązaniu kontaktu z agentką Stout. Na tej stronie poznacie alternatywny sposób ukończenia zadania, w którym bohater nie spotyka się wcześniej z agentami Militechu.

001

Jeśli postanowiłeś nie spotykać się z Meredith Stout, to od razu skieruj się na miejsce spotkania z Jackiem. Porozmawiaj z nim, po czym skierujcie się w stronę bazy Maelstromu, czyli lokacji o nazwie All Foods. Skorzystaj z interkomu (1), dzięki czemu zostaniecie wprowadzeni do środka. Podążaj cały czas za Jackiem, aż do windy, którą wjedźcie na górę.

002

W końcu dotrzecie do Dum Duma (2), z którym rozpocznij rozmowę na temat zakupu Flatheada.

Uwaga - jeśli podczas drogi do Dum Duma zaatakujesz członków gangu lub ich sprzęt (wieżyczki), to rozpocznie się regularna walka, w trakcie której trzeba będzie pokonać wszystkich napotkanych wrogów, zdobyć Flatheada (jest w małym pomieszczeniu na południu) i uciec z magazynu.

003

Po chwili przejdziecie w pobliże kanapy, gdzie Dum Dum powie Jackiemu, aby usiadł. Jeśli nie uspokoisz (3) kolegi, czyli nie podejmiesz żadnych kroków, to rozpocznie się walka, po której będziesz musiał rozpocząć eliminowanie członków Maelstromu, zdobyć Flatheada w małym pomieszczeniu i po przejściu przez szyb, przebić się przez halę z przeciwnikami (jeśli Royce żyje, to możesz się na niego natknąć jako na pierwszego bossa).

004

Jeśli uspokoisz Jackiego i powiesz mu, aby usiadł, to rozpoczną się negocjacje. W ich trakcie możesz skorzystać z inhalatora oferowanego przez Dum Duma. W pewnej chwili do pomieszczenia wkroczy Royce, który wymierzy w głównego bohatera. Możesz teraz zakończyć transakcję pokojowo płacąc za robota z własnych pieniędzy (4) sumę 10 000 eurodolarów. Jeśli nie masz takiej sumy lub nie chcesz płacić, to skorzystaj z drugiej opcji (5).

005

W tym momencie Royce się na chwilę obróci. Możesz rozpocząć regularną walkę (6) lub, jeśli jesteś odpowiednio silny, obezwładnić (7) szefa gangu. Skorzystanie z drugiej opcji sprawi, że szybko wyeliminujesz tego niebezpiecznego przeciwnika.

006

Rozpraw się z pozostałymi przeciwnikami w pomieszczeniu, po czym podnieś Flatheada leżącego w skrzyni na stole, po czym skieruj się do szybu technicznego (8) i kontynuuj podróż przed siebie, eliminując po drodze napotkanych w pomieszczeniach wrogów.

007

Uwaga - jeśli chcesz, to możesz skierować się do celi na zachodzie, w której przetrzymywany jest były szef gangu, czyli Brick. Celę otworzysz przy pomocy zdolności hakerskich lub wpisując kod z pobliskiego komputera (9691). Po wejściu do celi możesz pozbyć się Bricka lub darować mu życie. Jeśli chcesz, aby przeżył, to nie wciskaj przez przypadek przycisku na detonatorze (9), który znajdziesz w sąsiednim pomieszczeniu. Spowoduje bowiem wysadzenie Bricka w powietrze.

008

Przebijaj się przez kolejne pomieszczenia z przeciwnikami, eliminując ich po kolei. Na końcu dotrzecie z Jackiem do drzwi (10) wyjściowych. Przejdź przez nie, po czym porozmawiaj z kompanem, co zakończy misję.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Cherchez la femme: braindance, gdzie jest Relic

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Bilet wstępu: bot i Maelstrom, jak uniknąć walki z gangiem

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami