Demon's Souls - niebieski fantom (duch), Więzienie Nadziei: jak uratować

Jak uwolnić niebieskiego ducha z widzenia.

Przemierzając Więzienie Nadziei w Wieży Latrii usłyszysz głos mężczyzny wołającego o pomoc. Uratowanie go nie należy do najprostszych zadań, gdyż klucz do jego celi znajduje się w innej lokacji, a co gorsze, dla niektórych postaci przejście do tego miejsca może okazać się niemożliwe.

307

Ale po kolei. Odszukaj najpierw celę niebieskiego ducha (1) w Więzieniu Nadziei. Odnajdziesz ją na poziomie 1P. Na stronie: Demon's Souls - Więzienie Nadziei (3-1): poziomy 1P i parter, wyrzutnia strzał - punkt 3 - wskazaliśmy dokładnie to miejsce.

Następnie udaj się do Górnej Latrii. Kiedy dotrzesz do pierwszej wieży, na której odnajdziesz cztery postacie odprawiające rytuał, udaj się na jej szczyt (patrz: punkt 6. na stronie: Demon's Souls - Górna Latria (3-2): zerwane łańcuchów, windy na bagna).

301

To, czy zobaczysz przed sobą kładkę (2) umożliwiającą przejście na drugą stronę, zależy od tendencji świata, w którym przebywasz, w tym wypadku - Wieży Latrii. Deska pojawi się, jeśli tendencja przybierze kolor „czystej bieli”.

Jeśli kładki nie ma we wskazanym miejscu, musisz zmienić tendencję świata. Na wskazanej stronie tłumaczymy, co należy zrobić, aby doprowadzić do wymaganej tendencji.

302

Kiedy uda ci się przejść na drugą stronę, wejdź na szczyt wieży. Przy zwłokach odnajdziesz klucz do zachodniej celi - Więzienie Nadziei - 1P (3).

303

Wróć do Więzienia Nadziei i udaj się na poziom 1P, gdzie swoją celę ma niebieski fantom. Otwórz drzwi za pomocą zdobytego klucza. Duch podziękuje ci za ratunek i wręczy nagrodę - Pierścień głupiego szczura, który zwiększa obronę, jeśli punkty życia wynoszą 30% lub mniej.

Następnie: Demon's Souls - Yurt, Górna Latria: czy uwolnić z klatki

Spis treści: Demon's Souls - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Demon's Souls - mag Freke, Więzienie Nadziei: jak uratować