Cyberpunk 2077 - Kontrakt: Pod ścianą, leki

Jak rozmawiać z Kpr. Hare.

Ten kontrakt znajdziesz w Little China w dzielnicy Watson, czyli w obszarze początkowym, w którym znajduje się między innymi mieszkanie V. Opis kontraktu i nazwa ujawnią się, jak zawsze, dopiero gdy będziesz w pobliżu.

podsciana1

Musisz dostać się do mieszkania w jednym z bloków. Wejście do budynku jest proste, w środku dostań się na ostatnie piętro po schodach. Następnie możesz po prostu otworzyć drzwi (1), o ile masz rozwinięte zdolności techniczne. Jeśli nie, wyjdź przez okno (2).

podsciana2

Następnie wystarczy przeskoczyć na drugie schody pożarowe i wejść z nich do mieszkania.

podsciana3

Warto przeszukać cały parter mieszkania, bo jest tu trochę lootu. Główny cel jest jednak wyżej - wejdziesz tam po zawalonym fragmencie sufitu. Drzwi, które masz otworzyć, są niezabezpieczone (3) i można je po prostu otworzyć.

podsciana4

Gdy tylko otworzą się drzwi, wyceluje w ciebie kapitan Hare. Ważne jest, żebyś się nie ruszał, bo zacznie do ciebie strzelać i będziesz musiał go pokonać. Oczywiście jeśli chcesz, możesz to zrobić i zabrać leki z żółtej szafki na ścianie (4).

podsciana5

Jeśli nie chcesz zabijać mężczyzny, wybierz najpierw opcję Skoro leki nie działają..., a później Jego śmierć nic nie zmieni... i dalsze opcje dialogowe, które są umieszczone najwyżej na liście.

Nieważne jak zdobędziesz leki - jeśli to zrobisz, musisz jeszcze opuścić budynek i dotrzeć do oznaczonej skrzynki, by tam zdeponować przedmiot (5).

podsciana6

Skontaktuje się z tobą Regina, a kontrkat zostanie zaliczony.

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Kontrakt: Mały człowiek, dużo zła