Cyberpunk 2077 - jak zdobyć Porsche 911

Model Turbo.

Przed premierą Cyberpunk 2077 ogłaszano, że CD Projekt nawiązał współpracę z firmę Porsche. W efekcie w grze znalazł się samochód Porsche 911 Turbo - to auto Johnny'ego Silverhanda.

Dlatego też z pewnością niejeden gracz zastanawia się po uruchomieniu gry: jak można zdobyć to auto? Sposób jest jeden i warto podkreślić, że Porsche nie da się po prostu znaleźć czy kupić.

Auto otrzymamy w trakcie wykonywania misji pobocznej Gdzie jest Johnny. Jest ona częścią pobocznego wątku związanego z Rogue. Pod koniec tego zadania musimy opuścić kontener (1) - w środku znajduje się właśnie Porsche 911 Turbo, do którego wsiadamy.

porsze1

We wspomnianej misji musimy jeszcze dojechać na wysypisko. Porozmawiamy tam z Silverhandem, a później misja się zakończy.

porsze2

Po tym zadaniu możemy już w dowolnym momencie przyzywać nasze auto. Porsche (2) trafia na naszą listę pojazdów osobistych.

porsze3

Warto zaznaczyć, że Porsche 911 w grze ma najmniej widoczne uszkodzenia i rozpada się najsłabiej w sensie wizualnym. Może wybuchnąć, gdy jesteśmy pod ciężkim ostrzałem, ale - przykładowo - maska nie wgniata się zbytnio, nawet gdy mocno uderzymy w przeszkodę.

Zobacz też: Cyberpunk 2077 - pojazd osobisty: przyzwanie samochodu, wymiana