Cyberpunk 2077 - tworzenie postaci: przeszłość, na co wpływa, którą wybrać

Nomada, Punk, Korp.

Na początku swojej przygody z Cyberpunk 2077 stajesz przed wyborem przeszłości postaci. Poniżej znajdziesz odpowiedź na pytanie, czy decyzja jest ważna oraz na co wpływa.

Przeszłość postaci wpływa przede wszystkim na sekwencję początkową gry, oraz miejsce, w którym zaczniesz zabawę. Ok. pierwsze pół godziny gry jest zależne od wybranej przez ciebie ścieżki. W grze są więc trzy różne prologi dla Nomady, Punka i Korpa.

Wybrana ścieżka postaci pozwala ci też w niektórych momentach gry użyć w dialogu kwestii dostępnej tylko dla konkretnej przeszłości. Przykładowo Nomada może popisać się w rozmowie biegłością w motoryzacji.

cyberpunk_2077_przeszlosc_postaci_1

Uwaga: wybrana przeszłość nie wpływa na zdolności, umiejętności czy przedmioty startowe ani nie zapewnia żadnej realnej przewagi na żadnym etapie gry.

Poniżej dowiesz się, w którym miejscu i jak zaczynasz grę, wybierając konkretną przeszłość:

Nomada

Miejsce startowe: Badlandy, przedmieścia Night City

Nomada to jedyna przeszłość, w której zaczynasz grę poza Night City. Przygodę rozpoczniesz na pustkowiach z prowizorycznymi mieszkaniami i polami naftowymi. V będzie w tym wariancie wyrzutkiem, który odwraca się od własnej grupy - uznawanej przez Nomadów za rodzinę - by udać się do metropolii.

Punk

Miejsce startowe: Heywood, dzielnica Night City

Jako Punk rozpoczniesz grę w dystrykcie, w której szerzy się przemoc, a gangi zyskują coraz większą władzę. Doświadczysz, czym jest życie na ulicy.

Korp

Miejsce startowe: Centrum Night City

Wybierając Korpa, rozpoczniesz na samym szczycie Night City. Centrum miasta to serce metropolii, a zarazem jej najbezpieczniejsza dzielnica. Wcielisz się w pracownika Arasaki, największej megakorporacji Night City.

Więcej porad:

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie odpowiedzialny jest m.in. za dział informacyjny. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami