Cyberpunk 2077 - Skok na głęboką wodę: ucieczka

Jak uciec i pokonać strażników.

Po kradzieży chipu w pierwszej części misji Skok na głęboką wodę wyjdziecie z kryjówki. Po chwili rozmowy T-Bug wskaże wam drogę wyjścia przez okno. Idźcie tam, a następnie prosto przy krawędzi i dalej w stronę drabiny (1).

Uwaga - zanim skorzystasz z przejścia przez okno możesz wcześniej podnieść pistolet, który leży na półce przy łóżku. Ponadto możesz skorzystać ze schodów w pokoju, które prowadzą na dach. Natkniesz się tam na dwóch strażników - po ich wyeliminowaniu znajdziesz tu broń, przydatną w dalszej części misji.

skoku1

Oczywiście coś pójdzie nie tak. Gdy Jackie powie, żebyś skakał - zrób to szybko. Skok nie skończy się dobrze, szczególnie dla Jackiego. Po chwili rozmowy z Evelyn ruszycie dalej i w pomieszczeniu hotelowym zejdziecie po schodach niżej. Tam są dwaj strażnicy. Odczekaj, aż ustawią się daleko od siebie i podkradnij się do tego po prawej (2). Wyeliminuj go, a Jackie zdejmie drugiego.

skoku2

Warto zabrać broń od strażników, bo nie masz własnej. Idź dalej za Jackiem. W korytarzu dalej zobaczysz dwóch wrogów. Schowaj się obok towarzysza. Poczekaj aż netrunner w płaszczu odejdzie dalej i zakradnij się za plecy strażnika (3), wyelimiuj go. Potem nadal się skradając, postaraj się szybko dotrzeć do netrunnera (4) i też się go pozbądź.

skoku3

Szybko przejdźcie przez drzwi na końcu, by zdążyć schować się za biurkiem. Zdążycie w ten sposób uniknąć strażników (5), którzy nagle się pojawią i pójdą tam, skąd przyszliście. Wykorzystajcie okazję, by podążać dalej w stronę wind.

skoku4

Trzymaj się lewej strony, skradaj się przy oknach (6). Poczekaj moment za osłoną, by minęli cię kolejni strażnicy.

skoku5

Idźcie prosto i w prawo - po cichu można pozbyć się dalej kolejnych dwóch strażników, a dalej jeszcze jednego (7). Potem można już postawić na otwartą walkę.

skoku6

By wejść do windy, należy bowiem pokonać oficera (8) i zabrać kartę dostępu (9) z jego ciała. Masz już broń, powinieneś mieć też wyposażone granaty, ale na razie ich nie nadużywaj.

skoku7

Z kartą idźcie do windy. W windzie wybierz poziom Lobby. Na dole pokonaj trzech żołnierzy Arasaki i zabierz im karabiny. Na miejsce trafi jeszcze mech (10). To na niego dobrze zużyć teraz granaty. Możesz też postarać się zajść go od tyłu - na szczęście dużo tutaj osłon. Możesz też zupełnie zignorować robota i pobiec dalej.

skoku8

Po walce idźcie prosto do windy, gdzie wybierz poziom parkingu. Biegnij do auta, które po was podjedzie. Po jakimś czasie musisz jeszcze zestrzelić drony pościgowe (11).

skok9

Niestety, Jackie nie przeżyje. Nie da się temu zapobiec. Na końcu zdecyduj, żeby wysłać jego ciało do rodziny. Potem wysiadaj i idź do oznaczonego pokoju w hotelu, gdzie czeka Dex. Wybory dialogowe są tutaj nieważne. W końcu Dex każe ci iść do łazienki, by pozbyć się krwi. Gdy wrócisz do pokoju, zostaniesz znokautowany.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Operacja Firestorm: Johnny Silverhand, podkładanie bomby

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Skok na głęboką wodę: hotel, sterowanie Flatheadem