Cyberpunk 2077 - Kontrakt: Zlecenie na potwora, Jotaro

Jak zabić gangstera.

To kolejny kontrakt od Reginy, początkowo widoczny jako znak zapytania na mapie. Znajduje się niedaleko megabloku, w którym masz mieszkanie. Regina odezwie się, gdy zbliżysz się do miejsca misji.

jotaro1

Z ulicy wejdź w alejkę. Nie musisz wchodzić do klubu głównym wejściem. Możesz to zrobić i po prostu wszystkich zastrzelić, także Jotaro na piętrze. My opisujemy tutaj sposób podejścia do zadania w sposób cichy, bez wykrycia przez wrogów. Warunek jest jeden - musisz mieć 7 poziom zdolności technicznych, a także wyposażony hack Restart optyki.

Przed klubem skręć w prawo i otwórz furtkę (1). Po drabinie wejdź na schody przeciwpożarowe i wejdź po nich na samą górę. Kucając i upewniając się, że strażnik z dołu cię nie widzi, otwórz drzwi i wejdź do budynku mieszkalnego.

jotaro2

Przejdź przez wszystkie mieszkania, cały czas kucając, w prawą stronę. Dotrzesz do jedynego pokoju, z którego możesz wyjść na balkon - cały czas się skradaj. Jeśli na balkonie na wprost nie ma strażnika, przeskocz na szyb wentylacyjny przy ścianie obok (2). Wychyl się lekko i użyj Restartu optyki na opartym o balustradę strażniku (3).

jotaro3

Tylko w ten sposób zdołasz wejść na ten balkon niezauważonym przez wroga. Musisz też, kucając, zdążyć zajść go od tyłu i złapać, a potem wyeliminować. Gdy to zrobisz, idź do kolejnego pomieszczenia.

W większym biurze po lewej stronie jest już główny cel, Jotaro (4) w białej marynarce. Podejrzyj, gdzie stoi, na wszelki wypadek wykonaj szybki zapis. Tutaj też radzimy użyć Restartu optyki, by móc zajść cel od tyłu i się go pozbyć.

jotaro4

Kiedy wyeliminujesz Jotaro, opuść teren misji tą samą drogą, którą wszedłeś. Gdy wyjdziesz na ulicę, kontrakt zostanie ukończony.

Następnie: Cyberpunk 2077 - Satysfakcja gwarantowana: zawieź mężczyznę do rippera

Poprzednio: Cyberpunk 2077 - Kontrakt: Kobieta z La Manchy