Assassin's Creed Valhalla - anomalia animusa: Sciropescire (Anglia)

Anomalia animusa na Kwarcytowej Grani, znalezienie i rozwiązanie zagadki.

Jedną z bardziej oryginalnych aktywności w Assassin's Creed Valhalla, która czeka cię w regionie Sciropescire, jest tutejsza anomalia animusa. W niniejszym rozdziale wyjaśniamy gdzie ją znaleźć i w jaki sposób poradzić sobie z jej ukończeniem.

Anomalia w Sciropescire znajduje się przy południowej granicy regionu (1), w lokacji o nazwie Kwarcytowa Grań. Symbol (2) do aktywacji schowany jest między kamieniami, jednak przez załamania pobliskiego obrazu ciężko jest go przeoczyć. Zbliż się i wejdź w interakcję, by rozpocząć tę aktywność.

353

W pierwszej kolejności obróć kamerę w prawo i wdrap się na konstrukcję (3), skąd możliwe będzie przejście na kolejne platformy.

354

Czeka cię tutaj bardzo dużo skakania i omijania czerwonych pól (4) - wejście w nie spowoduje desynchronizację i powrót do punktu kontrolnego. Kluczem jest tutaj cierpliwość - pola te poruszają się po z góry ustalonej trasie, wystarczy poświęcić kilkanaście sekund by rozpracować ich system i z łatwością ominąć.

355

Poczekaj aż pole się oddali i przeskakuj na kolejne obiekty. Trafisz do miejsca ze znanymi ci wiązkami światła. Przeskocz na koniec ścieżki po prawej stronie - zignoruj na moment projektor - by dotrzeć do zwierciadła (5). Wejdź z nim w interakcję i ustaw tak, by wiązka padająca z niego trafiła w rozdzielacz (6).

356

Wróć teraz do projektora i skieruj wiązkę na zwierciadło (7). Dzięki temu aktywowane zostaną obie platformy i możliwe będzie bezpieczne przejście. Przeskakuj przez kolejne pola, aż dotrzesz do miejsca z nowym urządzeniem.

357

Idź ścieżką biegnącą w prawą stronę, by dotrzeć do kolejnego projektora (8). Wejdź z nim w interakcję i ustaw tak, by wiązka światła padała na widoczne w oddali zwierciadło (9).

358

Wróć teraz po kładkach, a następnie przeskocz do miejsca, w którym zlokalizowane jest wspomniane zwierciadło. Ustaw je tak, by promień oświetlił obiekt na wprost (10). Podążaj po kolejnych platformach, by dotrzeć do następnej sekcji z urządzeniami.

359

Przeskocz na platformę po lewej stronie i ustaw projektor (11) tak, by oświetlał platformę po prawej stronie (12). Przejdź teraz do kolejnego projektora (13) i wykorzystaj go, by rozświetlić następną kładkę (14). W ten sposób finalnie dotrzesz do zwierciadła (15).

360

Ustaw zwierciadło tak, by wiązka z niego padała na blok (16) po prawej stronie. Wróć teraz do najbliższego projektora i jego wiązkę ustaw na rozdzielacz (17).

361

Dotrzyj teraz do pierwszego projektora (18) i jego wiązkę ukierunkuj na prostokątny blok (19). Dzięki temu otworzy się ścieżka, którą musisz teraz przejść.

362

Od tego momentu czekają cię już tylko i wyłącznie etapy wspinaczkowe, podczas których musisz unikać czerwonych pól. Pamiętaj, że w niektórych miejscach konieczne będzie zawiśnięcie na ścianie (20), by uniknąć przelatującego pola.

363

Przejdź do końca trasy, gdzie trafisz na duży, pionowy blok (21). Musisz wspiąć się na jego szczyt, jednak po każdej ze ścian poruszają się czerwone pola. By ich uniknąć, musisz po prostu przeskakiwać pomiędzy ścianami, regularnie poruszając się do góry. Gdy dotrzesz na szczyt, wejdź w interakcję ze znajdującym się tam obiektem, by zakończyć tę aktywność.

364

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie anomalie animusa

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami