Assassin's Creed Valhalla - wyposażenie: Wschodnia Anglia

Lokalizacja i sposób zdobycia wyposażenia w regionie Wschodnia Anglia.

W niniejszym rozdziale poradnika do Assassin's Creed Valhalla prezentujemy miejsce ukrycia wszystkich skrzyń z wyposażeniem w regionie Wschodnia Anglia, wraz z dokładnym opisem pozyskania ich. Do odnalezienia jest tutaj łącznie 5 skrzyni.

Wyposażenie #1 - Płaszcz Magistra

Pierwsza ze skrzyń z wyposażeniem ukryta jest w północno-zachodnim (1) rogu regionu, na niewielkiej wyspie o nazwie Wężowa Przystań. Pierwszym krokiem po wejściu do obozu będzie pozyskanie klucza (2) - ten znajdziesz w namiocie, we wschodniej części lokacji.

273

Gdy go zbierzesz, obróć się o 180 stopni - na wprost znajdziesz kolejny namiot, wewnątrz którego czeka skrzynia z wyposażeniem (3). Zniszcz drewnianą barierę i otwórz skrzynię, by ze środka pozyskać Płaszcz Magistra.

274

Wyposażenie #2 - Maska Magistra

Druga z pięciu skrzyń znajduje się w centralnym punkcie regionu (4), na południe od miasta Northwic. Poszukiwany przez ciebie skarb ukryty jest w dużym budynku (5) w południowej części lokacji.

275

Wejdź do środka, gdzie czeka cię solidna grupa wrogów. Wybij ich i skieruj się do północnej części budynku. Przy ścianie znajdziesz skrzynię (6) a wewnątrz niej Maskę Magistra.

276

Wyposażenie #3 - Pawęż (ciężka tarcza)

Trzecia część wyposażenia do zdobycia we Wschodniej Anglii znajduje się w południowo-wschodnim (7) rogu tej części mapy, na południe od Jeziora Needham. We wschodniej części obozu wroga znajdziesz wejście do jaskini (8) do którego musisz się oczywiście udać.

277

Przebijaj się przez kolejne tunele, aż trafisz do bardziej otwartej części. Obok Zbrojnego leżał będzie klucz (9), który musisz zebrać. Idź dalej tunelem, aż dotrzesz do drabiny (10) - odbij od niej w prawo, zniszcz blokujące drogę dzbany i pudła, a następnie przejdź przez wąskie przejście.

278

Dotrzesz do ściany do zniszczenia, jednak w pobliżu nie będzie dzbanów z olejem. Zamiast tego wyjmij pochodnię i ciśnij nią w szczelinę nad ścianą (11). Podpali ona znajdujące się po drugiej stronie dzbany, doprowadzając do eksplozji i zniszczenia bariery. Teraz tylko pozostało wejść do środka i zebrać Pawęż ze skrzyni z wyposażeniem (12).

279

Wyposażenie #4 - Karoliński Długi Miecz

Ten element wyposażenia czeka na ciebie w południowo-zachodniej (13) części regionu Wschodnia Anglia, na zachód od miasta Theotford. Znajdziesz tutaj obóz wrogów. Udaj się do północnej części lokacji, gdzie, w namiocie, czekał będzie na ciebie skarb (14). Do otwarcia skrzyni tym razem nie potrzebujesz klucza.

280

Wyposażenie #5 - Hełm Thora

By zdobyć ostatni element wyposażenia w tym regionie musisz wpierw pokonać w walce wszystkie trzy córki Leriona - Goneril, Regan i Cordelię. Z ciał każdej z nich zbierzesz specjalny sztylet.

Gdy pozyskasz wymagane przedmioty, udaj się do południowej części Wschodniej Anglii (15). Skarb znajduje się pod ziemią - wejście z kolei ukryte jest w niewielkiej krypcie (16), w północnej części lokacji.

281

Zbiegnij schodami na dół i podążaj wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki. Po chwili konieczne będzie wdrapanie się na rusztowanie, by następnie zeskoczyć z niego na dół. W tym miejscu musisz odbić w prawą stronę, by dotrzeć do specyficznego pomnika (17). Zbliż się do niego i wejdź w interakcję trzy razy - by umieścić w skale wszystkie 3 sztylety zdobyte od córek Leriona.

282

Po chwili otworzy się nowe przejście. Zbiegnij na dół po schodach i kontynuuj marsz przed siebie, by po krótkiej chwili trafić do skrzyni (18). Wewnątrz znajdziesz poszukiwany Hełm Thora.

283

Zobacz: Assassin's Creed Valhalla - wyposażenie: wszystkie skrzynie z wyposażeniem

Sprawdź także: Assassin's Creed Valhalla - wszystkie znajdźki i sekrety